Beantwoord

Verlengen niet mogelijk doordat mijn nummer niet herkend wordt

  • 25 October 2019
  • 12 reacties
  • 858 keer bekeken

Beste,

Ik mag al vanaf 05-01-2019 verlengen maar mijn telefoon deed het nog prima dus besloten even te wachten op de nieuwe iphone 11 pro. 
Die wil ik nu graag bestellen maar sinds 2 dagen herkend kpn mijn nummer niet als verlengbaar. 
In mijnkpn staat dat ik kan verlengen maar zodra ik mijn nummer ingeef bij de check zegt hij: nummer wordt niet herkend als verlengbaar kpn nummer. 
Help please!! 
 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 31 October 2019, 20:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Ik Heb het zelfde probleem ??

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en ze zeiden dat het kwam door het nieuwe systeem. Als je even belt of naar een winkel gaat kun je je abbo gewoon verlengen. Het lukt dus alleen online niet 

Oow oke dankje voor de reactie 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Selinavg, welkom hier op ons forum! Door drukte is mijn reactie later dan onze bedoeling is, sorry daarvoor. Ik ben blij om te lezen dat je telefonisch contact gehad hebt en dat het opgelost is :) Dankjewel ook voor het delen van de oorzaak en de oplossing. Zo zijn anderen, zoals Sanderop1, hier ook weer mee geholpen en dat is super.

@Sanderop1 Ook van harte welkom hier! Selina heeft de oplossing met je gedeeld zie ik, dat is fijn :) Is het bij jou ook gelukt inmiddels?

@Alexa_ 

Werkt het online verlengen inmiddels ook weer?

Verlengen niet mogelijk doordat mijn nummer niet herkend wordt.

Online verlengen werkt nog steeds niet, moet morgen maar terugbellen en het blijven proberen!?!?

 

Voor het einde van je contract verlengen heeft alleen zin als je een nieuwe telefoon nodig hebt en afbetaling nodig hebt.

Gelukkig kun je voor verlengen (met toestellening) ook naar:

KPN winkel; je loopt zo de deur uit met je nieuwe toestel

Mediamarkt; je loopt zo de deur uit met je nieuwe toestel

Telefoonwinkel (keten): je loopt zo de deur uit met je nieuwe toestel

Reputatie 7
Badge +19

@42maal welkom hier op ons forum. Niet fijn dat het online verlengen niet lukte. Gelukkig zijn er verschillende alternatieven, waaronder de mogelijkheden die PeterG noemt. Laat je ons weten of het is gelukt?

@PeterG Ja, het moet inmiddels weer goed werken. Mocht dat niet zo zijn, dan horen we het graag zodat we dit door kunnen geven :)

Bij mij heeft het nooit niet (=altijd) gewerkt tijdens de loop van dit topic. Kennelijk was het niet voor álle nummers gecrascht.

Het werkt weer!

Ook ik krijg dezelfde melding! Loop van het weekend wel even de winkel in maar wilde het toch hier melden.

Update: na contact met de klantenservice hoor ik dat er een storing is in het systeem. De winkel heeft deze storing ook dus dit is helaas nu geen oplossing. Geduld hebben dus 🤷🏼‍♀️