Sticky

Verlengen van je mobiele abonnement

Toon eerste bericht

109 reacties

Bedankt voor je snelle antwoord! Helaas is het niet het antwoord waar ik op hoopte. Misschien is het een idee om bestaande klanten op de hoogte te stellen dat er nieuwe abo's aan zitten te komen, bijv. op de bestelpagina voor verlenging, en/of per e-mail. Het voelt nu een beetje alsof ik benadeeld word voor het op tijd verlengen van mijn sim-only abo; in tegenstelling tot een verlenging met toestel heb ik er immers ook geen voordeel aan dat ik vroeger verlengd heb.
Reputatie 7
Badge +27
Ik snap helemaal wat je zegt! Helaas wisten wij zelf ook nog niet dat het eraan zat te komen. Dat wordt meestal een paar dagen van tevoren bekend gemaakt. Hopelijk ben je in ieder geval tevreden met het abonnement waarvoor je hebt gekozen.
Ik geloof graag dat jullie bij Webcare pas laat wisten dat er nieuwe abo's aankwamen 🙂 Dat neemt niet weg dat er binnen KPN al langere tijd aan werd gewerkt, en dat er dus de mogelijkheid was om bestaande klanten te informeren bij het verlengen. Al helemaal bij sim-only lijkt me dat geen gek idee.

Helaas is dit niet de eerste keer dat ik "gedoe" heb met mijn KPN-abo's. Ik ga de komende tijd maar eens nadenken over het volgende KPN-abo dat in dit huishouden afloopt, misschien wordt het maar eens tijd om de groene simkaart door een andere kleur te vervangen 😉 Bedankt voor je vlotte antwoorden in ieder geval!
Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Ik heb nog een abonnement van de vroegere Hi (2014) met daarin een Spotify Premium account. Ik heb altijd het abonnement laten doorlopen maar nu twijfel ik om te verlengen en het abonnement om te laten zetten. Ik kan echter in mijn facturen nergens zien dat ik een Spotify account heb? Ook kan ik dus niet selecteren dat ik het om wil zetten in een family account.

Kunnen jullie aangeven of ik mijn Premium account kwijt raak als ik het abonnement wijzig?
Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Ik heb nog een abonnement van de vroegere Hi (2014) met daarin een Spotify Premium account. Ik heb altijd het abonnement laten doorlopen maar nu twijfel ik om te verlengen en het abonnement om te laten zetten. Ik kan echter in mijn facturen nergens zien dat ik een Spotify account heb? Ook kan ik dus niet selecteren dat ik het om wil zetten in een family account.

Kunnen jullie aangeven of ik mijn Premium account kwijt raak als ik het abonnement wijzig?

Laat maar, ik heb al gezien dat ik Spotify premium alleen kan houden als ik niets aan mijn abonnement wijzig.
Reputatie 7
Badge +18
Dag @Rob40 Excuus voor de late reactie. Bij een aantal van onze oudere abonnementen hebben we een tijdlang een gratis Spotify Premium-account kunnen aanbieden. Dat kan inmiddels niet meer: je kunt via ons nog wel Spotify afnemen, maar wel tegen betaling. De klanten die nog een ouder abonnement hebben, waaronder jij, behouden hun gratis account zo lang als het betreffende abonnement hebben. Dus, inderdaad, als je je abonnement verlengt zul je er rekening mee moeten houden dat je gratis Premium-account komt te vervallen.
Beste,

wil even melden dat bij een verlenging met een Samsung Galaxy s10e, vermeld wordt dat ik mijn iPhone kan ophalen bij het ophaalpunt 🙃

klein slordigheidje, denk, ik meld het even
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Oyxopolis, welkom! Dat is inderdaad niet echt netjes. Heb je wel daadwerkelijk een Samsung op kunnen halen? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en 06-nummer, dan kijk ik er in ieder geval even naar.
Reputatie 7
Badge +12
Hey @Oyxopolis, nog geen reactie van je gehad. Is het al gelukt?

Reageer