Verlengen van je mobiele abonnement

  • 17 November 2016
  • 256 reacties
  • 27399 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

b7596a4a-a47f-47d9-8eb0-dec14b849b5f.png


Je wilt de nieuwste Samsung of juist liever een Sim Only: zomaar twee redenen om je abonnement te verlengen. Hieronder geven we antwoord op al je vragen!

 

Wanneer mag ik verlengen?

Bij KPN mag je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract verlengen.

 

Hoe weet ik of ik al kan verlengen?

De snelste manier is om dit te controleren via je MijnKPN account. Als je inlogt met je KPN ID dan word je verwelkomd met de volgende banner:

9568b032-670d-40e6-9416-b421f2914d95.jpg

Zie je deze niet, kijk dan onder het kopje ‘Abonnement’ naar de einddatum van je contract. Pak de dag daarna en trek daar 4 maanden vanaf. Nu weet je wanneer je mag verlengen.
Voorbeeld: Als je contract tot 1.1.2018 loopt, mag je vanaf 2.9.2017 verlengen. Loopt je contract tot 15.10.2018, mag je vanaf 16.6.2018 verlengen.
Je kunt hieronder een reactie geven, dan kijken wij het voor je na. Ook kan je 24/7 chatten en bellen met onze gratis klantenservice via 0800-0402.

 

Hoe kan ik verlengen?

Vanuit MijnKPN kom je in de verlengshop. Daar kan je snel en gemakkelijk online alles regelen. Als je het liever samen met een medewerker doet, kan je onze klantenservice bellen. Ook kan je naar een KPN winkel. Het voordeel daarvan is dat je onze toestellen kunt bekijken en met je nieuwe telefoon de deur uit loopt!

 

Sim Only of toestel?

Kies je voor een Sim Only abonnement of voor een abonnement met een toestel? Jij hebt de keuze! Je kiest eerst één van de abonnementen. Daarna kies je of je een toestel wilt. Je hebt zelfs de mogelijkheid om te bepalen hoeveel je daarvoor per maand betaalt.

7b11f84a-1a05-4804-86e1-bbf569fe1b18.jpg

 

Extra opties
Als je je abonnement hebt gekozen, kies je daarna voor extra opties. Denk hierbij aan bundels voor het buitenland, Spotify Premium of een ToestelVerzekering. De ToestelVerzekering kan je tot 14 dagen na aankoop van jouw telefoon aanvragen, de andere opties zijn op elk moment aan te vragen. Alle extra opties zijn maandelijks opzegbaar.

 

Ik heb net verlengd, maar ik wil toch nog wachten. Kan ik de verlenging annuleren?

Binnen 14 dagen kan je zonder opgave van reden je verlenging terugdraaien. Als je in onze winkel hebt verlengd, ga je terug naar de winkel. Anders neem je contact op met onze klantenservice via 0800-0402.

 

Ik ben tevreden met mijn abonnement, moet ik verlengen?

Je kunt je abonnement gewoon laten lopen. Als je niet wilt verlengen, hoeft dat niet! Je bent dan contractvrij en je kunt het abonnement maandelijks opzeggen.

 

Uit welke toestellen kan ik kiezen bij mijn verlenging?

Je kunt in de KPN webshop kijken welke toestellen we op dit moment aanbieden. Daar kan je een keuze uit maken. Let er wel op dat we per 1 mei 2017 moeten voldoen aan de nieuwe regelgeving omtrent het financieren van je toestel. We doen dan bij een financiering van €250 of meer een inkomenslastentoets en een BKR-check.

Heb je een vraag over het verlengen van je abonnement? Laat het dan in een reactie weten.

 

Laatste update: 27-10-2021


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

256 reacties

Reputatie 4
Hallo @jupu1973, welkom op het Forum! Jammer te lezen dat je geen passend aanbod hebt kunnen krijgen.
Ik begrijp goed dat dit in jouw ogen een vreemde gang van zaken is, ik zal je dan ook het een en ander aan uitleg geven.

Elke provider mag zijn eigen bundelprijzen bepalen. De kosten voor het toestel zijn ook van een aantal factoren afhankelijk, waaronder de inkoop. Dit bepaald de uiteindelijke prijs. Het is vervolgens aan jou welke bundel je neemt en wat je per maand aan het toestel wilt afbetalen. Op basis hiervan wordt bepaald of je nog een 'eenmalige bijbetaling' moet doen. Het toestel zelf blijft altijd dezelfde prijs, jij kunt als klant beslissen of je het toestel gespreid betaald of in één keer. Hoe hoger jouw bundel, des te minder je als 'eenmalige bijbetaling' voor het toestel kwijt bent.

Het klopt dat KPN een wat duurdere provider is. Hiervoor ontvang jij als klant dan wel een, zo goed als, landelijke mobiele dekking, kan je ons 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereiken via de klantenservice en kan je gebruik maken van de KPN Compleet voordelen.

In het verleden gaven wij inderdaad nog extra korting bij verlengen maar omdat dit steeds maar tijdelijke kortingen waren, hebben wij ervoor gekozen om vaste klanten te belonen met doorlopende KPN Compleet voordelen. De 'tijdelijke' verlengvoordelen bieden wij niet meer aan.

Je kunt eventueel nog overwegen om het toestel bij een 3e partij te bestellen, daarmee kan je dan wel het abonnement qua bundel bij ons houden en dus de KPN Compleet voordelen behouden.

Ik hoop dat je ik zo wat meer duidelijkheid heb kunnen geven. Bij vragen hoor ik graag van je 🙂
Reputatie 4
Goedemiddag @Heidi87, welkom!
Het klopt inderdaad dat het aanpassen van het abonnement (het eraf halen van het toestel) via een formulier geregeld moet worden. De afdeling die deze formulieren ontvangt en contact met jou opneemt heeft het momenteel redelijk druk. De reactietijd van 2 weken kan dus helaas niet verkort worden, deze wordt dan eerder langer 😞 Uiteraard nemen ze wel zo snel als mogelijk contact op.
Als je niets met het abonnement doet (verlengen of opzeggen) dan loopt deze ook na 30 september voor dezelfde prijs door, je komt dus niet zonder bereik/abonnement te zitten!

Mocht dit betekenen dat je langer dan de contractstermijn voor het toestel betaald hebt, dan ontvang je het teveel betaalde uiteraard terug. Ook dit gaat via het betreffende formulier.

Als ik het formulier voor je in moet vullen, hoor ik dat graag via het privébericht. We komen er samen vast wel uit! 🙂
Dag Maaike,
Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie.
Ik ben het deels met je eens. KPN heeft een goed, betrouwbaar netwerk. Dit zou echter geen reden zijn om bij KPN te blijven. Tegenwoordig hebben eigenlijk alle providers wel een degelijk netwerk.
De reden voor mij om voor KPN te blijven kiezen was de mogelijkheid om extra korting te ontvangen.
Ook is het zo dat ik zowel via de chat als de telefoon extra korting zou kunnen krijgen. Dat is mij toegezegd.
Maar goed, ik probeer het vanaf 1 oktober nog een keer. Als het dan weer niet lukt stap ik voor dit abonnement over naar een andere provider.
Reputatie 4
Maar goed, ik probeer het vanaf 1 oktober nog een keer. Als het dan weer niet lukt stap ik voor dit abonnement over naar een andere provider.

Dat staat je uiteraard vrij om te doen! Het zou jammer zijn als je ons gaat verlaten.
Ik was rond het kijken voor een sim only, omdat mijn telefoon nog ok is. Ik vind KPN in deze erg duur, maar omdat abonnement normaal dan meteen inging spaar ik ook wat uit. Bestelprocedure bijna klaar, staat er opeens 'abonnement gaat pas in bij einde contract '. Toen ik van sim only naar duurder ging, was de datum wel meteen. Echt schandalig dit!! Regeltjes toepassen hoe het uitkomt. Nu genoodzaakt abonnement uit te zitten en weg te gaan bij KPN. Erg jammer deze service, ben al jarenlang klant hier. Hopelijk gaan ze bij andere bedrijven netter met de abonnees om
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum, Pieter! Leuk dat je jouw abonnement kunt verlengen 🙂 Op de verlengpagina zie je wat jouw mogelijkheden zijn.

Verlengen is overigens niet verplicht. Als je huidige abonnement goedkoper is en je geen nieuwe telefoon wilt, kun je natuurlijk je huidige abonnement gewoon door laten lopen.


Nee, ik weet dat het niet verplicht is maar je zou toch verwachten dat er wel eens iets leuks wordt aangeboden. Op deze manier ga je dus ook bij de concurrent kijken. Of is dat juist de bedoeling??!!

Bovendien krijg ik iedere keer dat ik de KPN-app open die blauwe balk met "ons vernieuwde aanbod" die al heel lang hetzelfde is. Dus wat daar vernieuwend aan is ontgaat me even.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi derQuinton, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier teleurgesteld over bent. Het klopt inderdaad dat bij verlengingen voor april 2016 het nieuwe abonnement gelijk inging. De resterende maanden contract kwamen dan bovenop de looptijd van het nieuwe abonnement.

Sinds april 2016 is deze procedure echter gewijzigd en gaat een nieuw abonnement pas in nadat de looptijd van het huidige abonnement verstreken is. Ik zie dat jouw huidige abonnement is ingegaan op 8 januari 2016 en loopt t/m 7 januari 2018. Een verlenging gaat dan in per 8 januari 2018. Ik kan hier helaas niets aan veranderen.

Nee, ik weet dat het niet verplicht is maar je zou toch verwachten dat er wel eens iets leuks wordt aangeboden. Op deze manier ga je dus ook bij de concurrent kijken. Of is dat juist de bedoeling??!!

Bovendien krijg ik iedere keer dat ik de KPN-app open die blauwe balk met "ons vernieuwde aanbod" die al heel lang hetzelfde is. Dus wat daar vernieuwend aan is ontgaat me even.

Hoi Pieter, welkom terug op het forum! Natuurlijk kan ik me voorstellen dat je graag een extra scherp verlengaanbod wilt ontvangen. Helaas heb ik die niet voor je. De prijzen op onze website zijn onze prijzen. Die zijn voor nieuwe en verlengende klanten gelijk.

Hallo,

Volgens mij geldt hetgeen hierboven besproken is ook voor mij.

Ik heb zelf op 28 juli 2015 mijn abonnement bij jullie verlengd i.c.m. een 2 jarig abonnement + iPhone 6, waarbij de toestelkosten dus nog bij het abonnement zijn inbegrepen.
Mijn contract loopt nog t/m 27 januari 2018, en ik ben verlengbaar vanaf 28 september 2017.
Echter door gewijzigde voorwaarden gaat eventuele verlenging dus pas in ná de einddatum van het contract, per 28 januari 2017.

Begrijp ik het goed als ik zeg dat ik eigenlijk t/m 27 juli 2017 (2 jaar) moest betalen voor een abonnement met toestelprijs inbegrepen en dus vanaf 28 juli 2017 recht heb op een abonnement zonder toestelprijs? Zo ja, dan zou ik ook graag van jullie het formulier ontvangen dat hiervoor is benoemd, waardoor we dat recht kunnen trekken...

Ik hoor graag van jullie wat ik hiervoor moet doen.
Reputatie 5
Badge +7
Welkom op het forum @RGM2301. Zo te zien lijkt het ook voor jou te gelden dat je te lang betaald voor je toestel. Je hoeft zelf alleen maar te reageren op mijn privébericht dan ga ik het formulier voor je invullen!
waarom zou ik bij jullie verlengen als ik het zelfde toestel elders met een lager maandtarief kan krijgen".
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor je privébericht Robin, ik heb het formulier voor je ingevuld we zullen binnen 2 weken contact met je opnemen!
Bedankt voor je privébericht Robin, ik heb het formulier voor je ingevuld we zullen binnen 2 weken contact met je opnemen!


Ik heb hetzelfde. Ik zou ook graag een formulier willen ontvangen
Dag Brigit. Welkom op het forum.
Ik heb je gegevens er bij gepakt en ik zie dat jij een premium abonnement bij ons hebt. Zat daar ook een toestel bij? En zo ja, wat voor toestel?
Laat het me weten en dan maak ik er werk van.
In februari loopt mijn 2 jarig contract af. Ik heb nu KPN compleet voordelen inclusief gratis spotify.
Ik kan mijn abo gewoon doorlaten lopen maar dan blijf ik voor mijn afbetaalde toestel betalen. Dat wil ik dus niet.
Mijn vraag is hoe ik mijn spotify gratis kan behouden. Helpt het als ik tzt zelf een nieuw toestel bij een derde partij koop en de betaling voor het toestel stop laat zetten bij Kpn middels een formulier?
Als ik naar een sim only abo overstap bij verlenging ben ik dan zowiezo spotify kwijt??
Dag Brigit. Welkom op het forum.
Ik heb je gegevens er bij gepakt en ik zie dat jij een premium abonnement bij ons hebt. Zat daar ook een toestel bij? En zo ja, wat voor toestel?
Laat het me weten en dan maak ik er werk van.



Ik heb een iphone 6S erbij gekregen
Reputatie 7
Badge +30
Ha Birgit, bedankt voor je reactie. Ik neem het even van mijn collega Erwin over en heb een formulier voor je ingevuld om dit voor je in orde te maken. Het is vrij druk bij de betreffende collega's, dus het kan zo'n 4 weken duren voordat je een bericht krijgt. Ik verwacht dat je een mailtje krijgt, maar je kan ook gebeld worden. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?

@Jeannette60, welkom! Het klopt wat je zegt: je kunt middels het formulier een omzetting naar sim only aanvragen zonder looptijd. Ik ga er echter vanuit dat dit één van de nieuwe sim only's zijn en daar zit Spotify Premium inderdaad niet meer gratis bij in. Je kunt dit echt alleen behouden door het abonnement te houden zoals het nu loopt, helaas! Wel is het zo dat als je nu kiest voor een Sim Only voor twee jaar met 20 GB en onbeperkt bellen, betaal je €24 per maand. Als je daar dan nog €8,99 voor Spotify Premium bij optelt, ben je sowieso flink goedkoper uit. Laat jij me ook weten of ik nog iets voor je kan doen?
Badge
Goedendag.

Ik ben nieuw hier op het forum en heb wat zitten lezen over verlengingen etc...

Mijn contract verloopt ook bijna (April 2018) en aangezien het nog een oude versie is, staan er geen toestel kosten vermeld. (Samsung Galaxy S7 Edge)
Wat gaat er met de prijs gebeuren straks als het contract afgelopen is..?



Kunt u mij zeggen bij een "formulier aanpassing" (wat ik hier heb gelezen dat 2 tot 4 weken duurd) wat de nieuwe abbo kosten worden met de €10,- korting die ik er al boven op krijg Ivm meerdere abbo's op 1 adres..?
En blijf ik dan ook mijn 10 Gb aan MB's behouden zonder een contract verlenging..? Of krijg ik een "duurdere" sim only 10 Gb met onbeperkt bellen, maar dan zonder contract verlenging..?



Ik zit zelf te denken om over te stappen naar Vodafone Ivm ik ook al heel lang Ziggo heb, en al de extra's kan krijgen die Vodafone geeft aan alle Ziggo klanten... €5,- korting per abbo, 20 Gb MB's en met het aanzetten van BLOX onbeperkt internet, en een extra tv pakket....

En dat KPN een betrouwbaar netwerk heeft,met fysieke winkels en een goede klanten service, (24 uur bereikbaar... (ik ga echt niet in de nacht lopen bellen hoor) is voor mij niet zo van belang. Vodafone is ook goed genoeg... en bij eventuele problemen kun je ook naar hun klanten service bellen of naar hun fysieke winkel gaan.

Ik ben zelf al heel lang KLANT, toen KPN nog PTT heette...Het lijkt er op dat KPN zijn klanten niet wilt behouden 😞
In mijn MijnKPN naar hun verleng aanbod gekeken voor een sim only... TRIEST vind ik het, dat ze je een verleng aanbod geven die ze ook aan nieuwe klanten geven 😞 en dan gaat het mij nog niet eens om de prijs... Maar geef die vaste klant nou gewoon een verdubbeling van MB's...!

Ik ben bang dat KPN binnkort helaas 4 abbonee houders minder zal hebben... Ik ga binnenkort naar hun fysieke winkel ,of ze toch iets extra's in petto voor me hebben... Zoniet, dan zal ik toch gaan denken om een overstap te maken naar Vodafone...

En KPN haal alsjeblieft die verleng aanbod van jullie site en in MijnKPN..! Als jullie toch niets meer weggeven aan jullie vaste klanten...



Met vriendelijke groet.
Rahoel.
Reputatie 7
Badge +20
Mijn contract verloopt ook bijna (April 2018) en aangezien het nog een oude versie is, staan er geen toestel kosten vermeld. (Samsung Galaxy S7 Edge)
Wat gaat er met de prijs gebeuren straks als het contract afgelopen is..?


Je hoeft uiteraard niet meer te betalen dan noodzakelijk. Na twee jaar is je toestel afbetaald en betaal je alleen de abonnementskosten. Als dat niet automatisch gaat, zoals bij de nieuwe abonnementen, kan ik dat voor je laten aanpassen. Voor het overige verandert er niets, omdat je abonnement niet wijzigt.

Ik ben zelf al heel lang KLANT, toen KPN nog PTT heette...Het lijkt er op dat KPN zijn klanten niet wilt behouden. In mijn MijnKPN naar hun verleng aanbod gekeken voor een sim only... TRIEST vind ik het, dat ze je een verleng aanbod geven die ze ook aan nieuwe klanten geven en dan gaat het mij nog niet eens om de prijs... Maar geef die vaste klant nou gewoon een verdubbeling van MB's...!

Natuurlijk wil ik graag dat je klant blijft. Ik zou het heel jammer vinden als je naar de concullega overstapt. Die verdubbeling van MB’s hebben we al. Dat is onderdeel van Compleet : als je je vaste diensten en je mobiele abonnementen bij ons hebt ondergebracht verdubbelen onder andere we je data- en beltegoed, naast enkele andere mooie extra’s. Ik lees dat je meerdere mobiele abonnementen bij ons: je krijgt dan al maandelijks 5,- korting op elke mobiele factuur, je belt onderling voor niks en je kunt mb’s delen.

Compleet is er voor al onze klanten: we willen iedereen doorlopend voordeel bieden. Daar leggen we de focus op en verlengaanbiedingen hebben we inderdaad niet meer. We zijn geen prijsvechter, Rahoel, maar ik denk dat we mooie abonnementen tegen een eerlijke prijs aanbieden, met enkele mooie extra’s.
Reputatie 2
Badge
Zojuist heb ik al de reacties gelezen en kom tot de conclusie dat je bij KPN geen enkel voordeel mee kan krijgen zoals voorheen wel aanwezig was. Tevens merk ik dat KPN voor haar trouwe klanten geen voordeel bied zowel met verlengen dan wel nieuw abonnement. Schijnbaar geeft KPN niet om haar trouwe klanten die al jaren abonnee zijn en waardoor KPN ook groot is geworden. Daar je bij andere providers wel een betere aanbieding kan krijgen en ben ook voornemens om over te stappen nadat mijn huidige abonnement is afgelopen.

Een advies, laat al die loze kreten maar achterwege "Het jammer, kan niet meer enz" en doe meer voor trouwe klanten.

Tevens wil ik wel vast vragen om mijn kosten van het toestel per 11-02-2018 aan te passen zodat ik alleen de abonnementskosten nog hoeft te betalen. Ben nog aan het rondkijken zodra mijn abonnement is afgelopen beslis ik pas hoe of wat. Want die aanpassing duurt al 4 weken wel erg lang wel 😠
Reputatie 7
Badge +30
We kiezen ervoor om geen onderscheid meer te maken tussen verlengende en nieuwe klanten, pbs. Prijsvechters zijn we nooit geweest en zullen we ook niet worden. We investeren graag in ons netwerk, onze diensten en onze service, om ervoor te zorgen dat die kwalitatief goed zijn. Daar gaat geld in zitten. We vinden dan ook dat we best een reële prijs mogen vragen, en ook doen, voor de abonnementen.

Dat gezegd hebbende, de keus waar je een abonnement afsluit ligt natuurlijk bij jou. Dus als jij elders een abonnement vindt dat qua inhoud en prijs beter bij jou past, dan zou ik daar ook vooral voor gaan.

Wat betreft de toestelkosten, daar help ik je graag mee. Reageer op mijn privébericht 🙂
Ha Birgit, bedankt voor je reactie. Ik neem het even van mijn collega Erwin over en heb een formulier voor je ingevuld om dit voor je in orde te maken. Het is vrij druk bij de betreffende collega's, dus het kan zo'n 4 weken duren voordat je een bericht krijgt. Ik verwacht dat je een mailtje krijgt, maar je kan ook gebeld worden. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?

@Jeannette60, welkom! Het klopt wat je zegt: je kunt middels het formulier een omzetting naar sim only aanvragen zonder looptijd. Ik ga er echter vanuit dat dit één van de nieuwe sim only's zijn en daar zit Spotify Premium inderdaad niet meer gratis bij in. Je kunt dit echt alleen behouden door het abonnement te houden zoals het nu loopt, helaas! Wel is het zo dat als je nu kiest voor een Sim Only voor twee jaar met 20 GB en onbeperkt bellen, betaal je €24 per maand. Als je daar dan nog €8,99 voor Spotify Premium bij optelt, ben je sowieso flink goedkoper uit. Laat jij me ook weten of ik nog iets voor je kan doen?



Ik heb tot op heden nog niks mogen ontvangeDag Brigit. Welkom op het forum.
Ik heb je gegevens er bij gepakt en ik zie dat jij een premium abonnement bij ons hebt. Zat daar ook een toestel bij? En zo ja, wat voor toestel?
Laat het me weten en dan maak ik er werk van.
Ha Birgit, bedankt voor je reactie. Ik neem het even van mijn collega Erwin over en heb een formulier voor je ingevuld om dit voor je in orde te maken. Het is vrij druk bij de betreffende collega's, dus het kan zo'n 4 weken duren voordat je een bericht krijgt. Ik verwacht dat je een mailtje krijgt, maar je kan ook gebeld worden. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?

@Jeannette60, welkom! Het klopt wat je zegt: je kunt middels het formulier een omzetting naar sim only aanvragen zonder looptijd. Ik ga er echter vanuit dat dit één van de nieuwe sim only's zijn en daar zit Spotify Premium inderdaad niet meer gratis bij in. Je kunt dit echt alleen behouden door het abonnement te houden zoals het nu loopt, helaas! Wel is het zo dat als je nu kiest voor een Sim Only voor twee jaar met 20 GB en onbeperkt bellen, betaal je €24 per maand. Als je daar dan nog €8,99 voor Spotify Premium bij optelt, ben je sowieso flink goedkoper uit. Laat jij me ook weten of ik nog iets voor je kan doen?



Ik heb tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Ik heb ook via de facebook messenger nog navraag gedaan, maar daar kreeg ik een heel ander antwoord dan dat ik hier kreeg. Het is misschien wel fijn als iedereen op 1 lijn ligt.

Groetjes Brigit
Reputatie 7
Badge +30
Ha Birgit, inmiddels ligt de doorlooptijd bij zo'n 6 weken helaas 😞. Zou je nog een weekje af willen wachten? Wat heb je van mijn collega's gehoord dan?
Ha Birgit, inmiddels ligt de doorlooptijd bij zo'n 6 weken helaas 😞. Zou je nog een weekje af willen wachten? Wat heb je van mijn collega's gehoord dan?

Geen probleem. Ik kopieer het bericht wel even.

Hoi Birgit! Logisch dat dit verwarrend is, zeker als de regels steeds veranderen. Ik zal het uitleggen:
Als je verlengt kan dit vaak een aantal maanden van tevoren. Stel je verlengt 6 maanden van tevoren op 29-03-2016, dan is je nieuwe contract eigenlijk 2,5 jaar lang. Dan loopt je contract dus af op 26 september 2018. ? Tegenwoordig kun je 4 maanden van tevoren verlengen, vandaar dat het iets langer wachten is nu.

Weet je hiermee voldoende? Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb het gesprek er even bij gezocht via onze systemen en zie inderdaad dat mijn collega het zo uitgelegd heeft. Er zit natuurlijk een kern van waarheid in: je kon eerst 6 maanden van tevoren verlengen en nu 'maar' 4. Daarnaast geldt voor jou echter dat je een contract langer dan 24 maanden hebt en dat staat los van dat andere. Dit heeft zij dus gemist, excuses daarvoor!
Ik heb het gesprek er even bij gezocht via onze systemen en zie inderdaad dat mijn collega het zo uitgelegd heeft. Er zit natuurlijk een kern van waarheid in: je kon eerst 6 maanden van tevoren verlengen en nu 'maar' 4. Daarnaast geldt voor jou echter dat je een contract langer dan 24 maanden hebt en dat staat los van dat andere. Dit heeft zij dus gemist, excuses daarvoor!

Jij legt het beter uit ?