Beantwoord

Verlengen, verschil met de verlengshop?

  • 11 August 2019
  • 2 reacties
  • 323 keer bekeken

Ik mag mijn abonnement verlengen vanaf vandaag.
Waarom is het zo dat als ik dezelfde telefoon in de verlengshop bekijk ik gewoon veel minder data krijg en ook nog eens meer moet betalen?

Buiten de verlengshop kan ik wel voor korting kiezen via mijn telfort tv abonnement maar in de verlengshop niet.

Kleine vergelijking
P30 pro
In de verlengshop:
5gb 150min sms/bel €51 per maand

Buiten de verlengshop (waar wel de telfort korting werkt)
10gb 300min sms/bel €46 per maand

Niet echt een geweldig verlengaanbod naar mijn mening
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 August 2019, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Je bedoelt de Telfort Compleet 5,00 korting? Lijkt mij een fout in die shop.
Naast de korting krijg je via de verlengshop zo te zien ook de verdubbelaar niet.

De cijfers kloppen omdat via die weg het Telfort Compleet voordeel niet wordt getoond. Als je buiten de verlengshop niet voor Telfort Internet kiest krijg je dezelfde gegevens te zien als via de verlengshop.
Reputatie 7
Hallo @Schelleke, welkom op het forum. Het klinkt inderdaad alsof de Telfort Compleet voordelen niet meegenomen worden bij het afsluiten van de verlenging. Als je een Telfort Thuis aansluiting hebt, heb je wel recht op die voordelen (5 euro korting en verdubbeling van data en belminuten) en als je ze nu al hebt zal je die ook gewoon behouden. Ondanks dat het niet goed wordt weergegeven in de verlengshop zijn de abonnementen aan het einde wel hetzelfde.