Beantwoord

Verlengen voor verlengdatum

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 290 keer bekeken

Goeiemiddag,

 

Ik kan 120 dagen voor mijn contract afloopt verlengen. Dit op 16 november. Nu heb ik een vraagje. Ik zou het graag gewoon nu al doen (ik kan weer niet wachten). 

Stel, ik verleng nu al mijn abonnement op mobiel.nl wat zijn dan de eventuele extra kosten die ik zou moeten betalen?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door PeterG 28 October 2019, 15:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Het is ONmogelijk om eerder dan 120 dagen voor het contracteinde een verlenging in gang te zetten.

Verder heeft voor het contracteinde verlengen alleen zin als je een nieuwe telefoon mét lening wilt hebben. Het nieuwe abonnement gaat namelijk toch niet eerder in dan 17 maart, de dag nadat je oude abonnement wat je nu hebt, afloopt.

Wil je alleen het abonnement verlengen, sim only dus, dan zou ik rustig wachten. Een abonnement eindigt namelijk nooit. Tenzij je het opzegt. De mijne loopt nu zo'n 8 jaar.

(verlengen = nieuw abonnement nemen op zelfde aansluiting)

Ik wil uiteraard verlengen met telefoon, anders zou ik niet zo haastig zijn :)

Maar dit is dus sws niet mogelijk?

Nee. Het kan alleen v.a. de 120 dagen termijn. Eerder laten de systemen het niet toe.

120 dagen voor het contracteinde wordt verlengen vrijgegeven, eerder echt niet. Al betaal je een miljoen :wink: . Want dan nog is het systeem niet te omzeilen.

Is je telefoon stuk of slecht dat je zo'n haast hebt? Het is nog een kleine 2½ week geduld hebben.

Heb je al een nieuwe telefoon op ‘t oog? Merk/type.

Reputatie 7

Hoi @jvmeel, welkom bij ons op het forum. Wat Peter zegt klopt inderdaad, de datum voor het verlengen is een vaste waarde waar we niet van af kunnen wijken. Ik ben net als Peter ook benieuwd wat er met jouw huidige toestel is, is die helemaal niet meer te gebruiken? Mogelijk kan je ook een toestel lenen van iemand ter overbrugging tot de verlengdatum en levering van een vervangend toestel.