Beantwoord

Verlenging

  • 28 February 2019
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Op 25 februari heb ik verlengening aangevraagd voor mijn abonnement via GSMWEB. Tot nu toe nog geen reactie gehad van KPN met het nieuwe contract. Wanneer kan ik een reactie verwachten?
icon

Beste antwoord door Joran 4 March 2019, 09:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Carcar, welkom op het forum! Heb je wel een bevestiging ontvangen van GSMWEB? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan controleer ik of deze aanvraag aan onze kant binnen is gekomen.
Ik heb mijn adres telefoonnummer toegevoegd
Ik zie net dat ik me vertypt had met het mobiele nummer. Heb het aangepast
Reputatie 7
Badge +28
Sorry dat de reactie even duurde! Er is niets over een verlenging terug te vinden, we hebben daar geen bericht over ontvangen van GSMWEB. Je kunt even bij hun navragen wat er mis is gegaan. Ik weet niet of zij een specifieke actie hadden waaraan je mee wou doen, anders kun je ook direct bij ons verlengen natuurlijk 🙂 Abonnement verlengen | KPN

Reageer