Beantwoord

Verlenging aanvraag mobiel via belsimpel al aangekomen bij KPN?

  • 22 October 2021
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn mobiele abonnement verlengt via Belsimpel.

Nu blijft de status van de aanvraag hangen op:

"Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door KPN"

Na contact te hebben gehad met Belsimpel gaven ze aan dat de aanvraag bij KPN lag maar na jullie via de chat vanmiddag te hebben gesproken werd aangegeven dat er geen aanvraag van verlenging bij jullie binnen was. En dat het 2 uur kan duren voor dit zichtbaar was bij een nieuwe aanvraag.

 

Gelijk weer contact gehad met Belsimpel en ze gaven aan de aanvraag opnieuw naar jullie te versturen.

 

Dit alles was om 16.30 . Dus ruim 2 uur geleden.

Mijn vraag was of de aanvraag van mijn verlenging van mijn mobiele nummer bij jullie nu wel is doorgekomen.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 October 2021, 09:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Serenava, inmiddels is de verlenging verwerkt. Jouw nieuwe abonnement is actief sinds 23 oktober 2021.Â