Beantwoord

Verlenging Abonnement

• 5 maart 2017
  • 10 reacties
  • 189 keer bekeken

Hey,

Vorige week of enkele weken geleden heb ik mijn abonnement verlengt maar nu zie ik dat ik dus eigenlijk duurder uit ben.

Ik ga van KPN 2015 SO Zorgeloos € 43,01 naar € 45,00.

Vind ik een beetje raar met verlenging, ik meende dat ik goedkoper uit zou zijn als ik zou verlengen maar blijkbaar dus niet.

Is het mogelijk om de verlening te annuleren en nog mijn oude abonnement behoud? Moet vast wel kunnen.

Vriendelijke Groeten,
Leon
icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 maart 2017, 20:44

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik kan bovenstaande inderdaad bevestigen. Het abonnement kost normaliter €45, jij krijgt ook de actiekorting en betaalt dus €28 per maand. Daarnaast krijg je €5 Compleet korting en dat wordt dus €23 per maand in totaal. Als je verder nog vragen hebt, laat het me vooral weten!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Is het mogelijk om de verlening te annuleren en nog mijn oude abonnement behoud? Moet vast wel kunnen.Als het nog geen 14 dagen geleden hebt dat je het hebt afgesloten kun je nog annuleren. En een ander nieuw abonnement kiezen.
Anders zit je er aan vast voor de afgesproken looptijd.

P.S. Je nieuwe abonnement gaat overigens pas in zodra je oude abonnement is afgelopen.
Ja mijn oude loopt af op de 30e en de nieuwe gaat dan in op de 30e. Maar vind het raar dat ik bij een verlenging meer moet betalen.

Maar daar kan 1 van de moderators of de helpdesk vast wel mee helpen.

Lijkt me raar dat ze een vaste klant meer laten betalen bij een verlenging. Tenzij ze zo omgaan met vaste klanten.
Reputatie 7
Ja mijn oude loopt af op de 30e en de nieuwe gaat dan in op de 30e. Maar vind het raar dat ik bij een verlenging meer moet betalen.

Maar daar kan 1 van de moderators of de helpdesk vast wel mee helpen.

Lijkt me raar dat ze een vaste klant meer laten betalen bij een verlenging. Tenzij ze zo omgaan met vaste klanten.
Waarom? Je verlengt met het (nieuwe!) abonnement wat je zelf uitkiest. Ook webcare kan je niet minder laten betalen voor het door jouw gekozen nieuwe abonnement.

Verlengen = nieuw abonnement nemen wat na je oude ingaat.

Je verlengt niet je huidige abonnement.

En we hebben het bij jouw nieuwe (!) abonnement maar over € 2 p/m meer t.o.v. je nog huidige abonnement.
Reputatie 5
Badge +6
je kan dan beter een nieuw abonnement uitzoeken die zijn veel voordeliger,
dan ben voor 28 euro klaar...

Die hierboven heb ik ook aangegeven als abonnement. Dan zou ik met de €5 euro korting op 23 euro komen.

Maar dat klopt dus niet als ik nu kijk. Of ik zie het verkeerd.?
Reputatie 5
Badge +6
Dat klopt dan kom je op 23 euro.

De basis prijs is inderdaad 45 euro, je krijgt dan zolang je abo loopt de korting van 17 euro, en als je Compleet blijft nog eens 5 euro.

Echter op je contract staat, 45 -17 is 28 euro, op de factuur staat ook 45 euro en
dan 17 euro korting......

Wat zijn dan de kleine letterjes, dat is de inflatie correctie in oktober, die gaat wel over de 45 euro berekend worden, maar dat is bij andere providers hetzelfde...
Dus als ik jou goed begrijp betaal ik gewoon 23 euro.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Grudgie, goede vraag die je stelt! Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat verwarrend is. We hebben een actieprijs waarbij je voor dat abonnement nu geen €45, maar €28 betaalt. Als je ook nog €5 korting krijgt, kom je inderdaad uit op €23. In MijnKPN laten we de actiekorting niet zien en zal je dus een hoger bedrag zien. Omdat ik natuurlijk niet weet welk abonnement jij hebt, kan ik daar op dit moment niets concreets over zeggen. Als je wilt dat ik er verder naar kijk, reageer dan op mijn privébericht . Ik haal je gegevens er dan bij.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik kan bovenstaande inderdaad bevestigen. Het abonnement kost normaliter €45, jij krijgt ook de actiekorting en betaalt dus €28 per maand. Daarnaast krijg je €5 Compleet korting en dat wordt dus €23 per maand in totaal. Als je verder nog vragen hebt, laat het me vooral weten!
Ah mooi! Hartstikke bedankt voor je hulp! 🙂

Reageer