Beantwoord

Verlenging abonnement

  • 22 August 2019
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Zojuist heb ik een medewerker gesproken over mijn verlenging van mijn abonnement. Op de website en mijn telefoon heb ik geselecteerd (zie foto):
  1. KPN mobiel (dus geen KPN internet of andere combivoordelen)
  2. Jouw voordeel: 5 euro korting p/mnd – Samen MB’s delen – Gratis Samen bellen
  3. Kies je bundel: 15 GB – onbeperkt bel/sms van 45 euro naar 26 euro.

Hoe kan ik dan nu een abonnement van precies deze genoemde specificaties hebben maar dan van 31 euro? Daar is de 5 euro korting niet vanaf gerekend. Uw collega gaf aan dat dit komt doordat ik geen internet heb van KPN en dan niet gebruik kan maken van een combideal, maar in mijn selectie heb ik ook duidelijk aangegeven dat ik alleen KPN mobiel wil. KPN mobiel wordt voor de prijs van 26 euro aangeboden, als je 15 GB wil met onbeperkt sms/bellen. Hoe kan ik dan nu eindigen met een abonnement van 31 euro? Graag zie ik dit gecorrigeerd, want het is nogal misleidend. Ik ben een abonnement van 26 euro aan gegaan en niet van 31 euro.

Ook wil ik graag mijn toestelverzekering opzeggen. Via de app lukte dit eerder al niet en uw collega kreeg het ook al niet voor elkaar.

Graag contact via e-mail als persoonlijke gegevens nodig zijn.



Met vriendelijke groet,

Michelle
icon

Beste antwoord door Joran 26 August 2019, 15:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @MichelleKPN! Ik denk dat er wat verwarring zit in de vraag "Welke KPN of Telfort producten heb je al?" Deze vraag wordt gesteld om te bepalen of er meerdere mobiele abonnementen aanwezig zijn op jouw adres. Als dat het geval is kun je gebruik maken van KPN Compleet en krijg je € 5 korting per abonnement per maand. Het ℹ️ icoontje naast de tekst legt dit wat uitgebreider uit.

Om te verlengen gebruik je normaal gesproken deze pagina: Abonnement verlengen | KPN. Je kunt ook onderaan de pagina van jouw screenshot klikken op verlengen, dan kom je daar ook op uit. Ik vermoed dat je hier op de "Bestellen" knop hebt gedrukt. Hoewel dat wel werkt, wordt een niet kloppende Compleet aanmelding (in dit geval voor de € 5 korting per maand) niet toegepast.

Het bedrag klopt dus wel. Ik kan dit dan ook niet veranderen maar ik betreur dat dit onduidelijk was. Als je net hebt besteld is het uiteraard wel mogelijk dit terug te draaien. Je hebt een annuleringstermijn van 14 dagen. Hoe je kunt annuleren vind je hier: Bestelling annuleren, wijzigen of retourneren | KPN.

Ik ben verder benieuwd wat er mis gaat met het stopzetten van de toestelverzekering. Kun je jouw adresgegevens en 06-nummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan ga ik daar achteraan.
Reputatie 3
Badge +1
Beste meneer/mevrouw,

Zojuist heb ik een medewerker gesproken over mijn verlenging van mijn abonnement. Op de website en mijn telefoon heb ik geselecteerd (zie foto):
  1. KPN mobiel (dus geen KPN internet of andere combivoordelen)
  2. Jouw voordeel: 5 euro korting p/mnd – Samen MB’s delen – Gratis Samen bellen
  3. Kies je bundel: 15 GB – onbeperkt bel/sms van 45 euro naar 26 euro.
Hoe kan ik dan nu een abonnement van precies deze genoemde specificaties hebben maar dan van 31 euro? Daar is de 5 euro korting niet vanaf gerekend. Uw collega gaf aan dat dit komt doordat ik geen internet heb van KPN en dan niet gebruik kan maken van een combideal, maar in mijn selectie heb ik ook duidelijk aangegeven dat ik alleen KPN mobiel wil. KPN mobiel wordt voor de prijs van 26 euro aangeboden, als je 15 GB wil met onbeperkt sms/bellen. Hoe kan ik dan nu eindigen met een abonnement van 31 euro? Graag zie ik dit gecorrigeerd, want het is nogal misleidend. Ik ben een abonnement van 26 euro aan gegaan en niet van 31 euro.

Ook wil ik graag mijn toestelverzekering opzeggen. Via de app lukte dit eerder al niet en uw collega kreeg het ook al niet voor elkaar.

Graag contact via e-mail als persoonlijke gegevens nodig zijn.



Met vriendelijke groet,

Michelle

Hoi,

Je hebt aangevinkt dat je reeds een mobiele aansluiting van KPN hebt.
Ik begrijp uit je verhaal dat je een nieuwe sim-only wil aanvragen en niet nog een bestaande aansluiting hebt. Hierdoor geldt deze combikorting niet.
Volgens mij klopt die 31 euro dus wel.





Groetjes,
Martin

Reageer