Beantwoord

verlenging- behoudovereenkomst aangeboden gekregen ,echter niet geldig?

  • 22 January 2020
  • 9 reacties
  • 207 keer bekeken

Zaterdag 18.01 via de MijnKPN app een code verkregen voor het verlengen van mijn abbo. op de site een aanbieding gekregen voor een sim-only verlenging met 20gb data voor de prijs van 10gb. er werd ook een hussel korting aangeboden van €7.50. Zelf niets geselecteerd dus en had al een korting van €5 dus niet perse vreemd.

nu blijkt een dag later dat de husselcode niet toegekend wordt omdat ik thuis geen internet van kpn heb dus het abonnement werd €7.50 duurder.op de chat contact gezocht met een medewerker maar die kon niets doen want er was storing, begreep het probleem en regelde dat ik terug werd gebeld op 20-1, ik had immers zelf niets ingesteld dus de aanbieding was fout gegaan?

maandag 20-1 met een medewerker telefonisch contact gehad maar hadden nog een gedeeltelijke storing. omdat ik het er niet mee eens was maar na aangeven dat vodafone goedkoper is en me wel een goede korting bood belde ze me na 1.5 uur terug om een eventuele opzegging te regelen en de dame bood me een verlenging aan voor een gereduceerde prijs. Dit is bevestigd per mail. Nu 2 dagen later is er nog niets zichtbaar in MijnKPN. Dus ben al sinds gisteren aan het uitvogelen wat er nu gebeurt maar volgens de mensen van de chat kan deze aanbieding helemaal niet en de dame die ik telefonisch sprak schakelde mij door met de juiste afdeling maar het het contact werd verbroken?

toch heel erg vreemd dat je een telefonische afspraak maakt met een medewerker van een speciale afdeling, deze bevestigd dat per mail maar het aanbod telt niet?

 

Geweldig KPN , een grotere minachting voor de consument bestaat niet !!

mensen, wees dus gewaarschuwd, de aanbiedingen die ze je doen hoeven ze niet na te komen!!

ben witheet, nu maar de providers afstruinen naar een leuke aanbieding! 

icon

Beste antwoord door Bulley2511 24 January 2020, 18:35

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19

Haal even diep adem en schrijf het probleem nou eens zo duidelijk mogenlijk op zonder al dat gedoe over bellen en chatten met medewerkers.  Ik heb het 5x gelezen en snap er niets van.

Sorry, ben ook echt boos, zo wat duidelijker? Zal er na een nachtje slapen nog eens naar kijken .. dank voor de melding!

Badge +19

Die indruk had ik al:wink: . Ik kijk morgen nog even mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Bulley2511 Ik lees ook dat je erg boos bent en uiteraard vind ik het bijzonder jammer dat je je zelfs geminacht voelt als klant. Nu is me niet volledig duidelijk wat het probleem is, buiten dat de hulp van mijn collega's aan de telefoon en in de chat niet heeft geholpen. Kun je het verhaal nog iets verder toelichten? En zou je ook jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan kan ik met je meekijken. 

Dag Bart

 

het verhaal komt erop neer dat de aanbieding die ik kreeg via de mobiele verlengshop niet correct was doordat de husselkorting aangevinkt was. Ben er met de code gekomen dus ik had geen reden om aan te nemen dat het fout stond, we hebben nu immers ook een korting. abonnement was dus ineens niet interessant meer dus geanuleerd.

Vervolgens wordt mij maandag 20-01 een zogenaamde” behoud ”korting aangeboden welke met de mail bevestigd is door KPN maar veranderde er niets aan mijn huidig abonnement dus ik ga navragen.

Blijkt de aanbieding niet te bestaan en ook niet mogelijk te zijn , terwijl ik een bevestigingsmail met bestelnummer heb gekregen, dus wat ik beweer bestaat niet!??
 

Afgelopen donderdag 23-01 heb ik een telefonisch onderhoud gehad met Daphne Van klantenreacties en deze vond het ook erg vreemd maar kon er zo ook niets mee. Met Daphne afgesproken dat ik de mail zou doorsturen naar een speciaal emailadres onder vermelding van een referentienummer.

KPN heeft gemiddeld een week nodig om een mail te beoordelen dus mag ik wachten op een antwoord, als ze al de moeite nemen.

ik heb natuurlijk wel alles terug laten zetten op mijn zorgeloos 2016 maandelijks opzegbaar zodat ik niet te laat ben om zelf iets recht te zetten.

 

helaas kan je op dit moment dus niets voor me betekenen maar bedankt voor je bericht.

 

groet Bert

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Bulley2511 Dank voor de toelichting en goed om te lezen dat je in gesprek bent met de collega's van de afdeling Klantenreacties. Ik snap best dat je wantrouwig bent, maar je zult vanzelfsprekend antwoord krijgen. Ik hoop van harte dat jullie er uit komen. 

Na dus geen reactie te hebben gekregen mijn nummer maar opgezegd. Via een aanbieding van Belsimpel een ander nummer bij KPN afgesloten met een xs, uiteindelijk toch een aantrekkelijker abonnement. Niet dankzij KPN dus!

toen vond KPN het nodig om het abonnement van de vriendin duurder te maken door de korting weg te halen die we al jaren hebben. Mag nu voor 150 min en 5gb (bij een gebruik van 400mb) en gratis ?Spotify een bedrag van €30 betalen !!!

na 3 maal contact te hebben gehad met KPN had ik het alweer helemaal gehad met KPN.

nummer gaat naar Vodafone, €9 voor 150min en 1gb ….. dag KPN, heerlijk klantvriendelijk bedrijf

 

Hier het mailtje van KPN , ben toch niet 😛 

Zelfs na het doorsturen van hun eigen mail naar een speciaal emailadres geen reactie en doen ze alles om maar beslist niet klantvriendelijk te zijn.…

ben beslist geen ambassadeur voor KPN meer terwijl ik vroeger “fan” was. Maar goed, het is een mooi verhaal voor in de kantine met tientallen jongelui en tijdens feestjes wanneer mensen praten over mobiel ...

Reageer