Beantwoord

Verlenging bij KPN veel te duur

• 21 juni 2018
  • 10 reacties
  • 4849 keer bekeken

Hoi, Ben al jaren een goede klant bij jullie. Ik kan mijn abonnement weer verlengen want over 4 mnd loopt het contract af.
Ik schrik alleen van de abbo prijzen en telefoonprijzen. Bij Tele2 of een Telfort kan ik bijna 20 euro goedkoper uit per mnd. De abonnementsprijzen liggen vaak rond de 15 euro
waar ik bij jullie 29euro voor betaal en ook de toestelprijzen zijn zelfs goedkoper. Ik wil graag de iphone 7 of 8 met 10000 mb. Betaal ik rond 36 euro voor bij Tele2 en bij jullie meer dan 50 euro!!. Hoe bestaat dit? Scheelt honderden euros in 2 jr. En ik krijg zelfs geen scherpe verlengingsaanbod via jullie na al die jaren... erg jammer..
icon

Beste antwoord door Burhan 24 juni 2018, 10:34

Goedemorgen, HiGrunn,

Bedankt dat je al zo lang het vertrouwen aan KPN hebt gegeven, en dat je opnieuw overweegt om te verlengen bij KPN. Ik zou het enorm leuk vinden als je dat opnieuw deed, maar ik lees dat je niet blij bent met de prijzen van onze pakketten.

Het kan kloppen dat KPN niet in alle vergelijkingen de goedkoopste is. KPN is namelijk ook geen prijsvechter, maar we vinden kwaliteit en service het allerbelangrijkste. Dat mag wat meer kosten. Zo zullen wij altijd investeren in nieuwe mogelijkheden en bieden we veel extra's die je gratis bij je abonnement krijgt. Denk bijvoorbeeld aan bellen via 4G en KPN Wi-Fi (Fon). Het kan zijn dat andere bedrijven een andere aanpak hanteren om hun pakketten goedkoper aan te bieden.

Verder hebben we ook de voordelen van KPN Compleet sinds een poos geïntroduceerd. Hiermee kom je in aanmerking voor extra korting en voordeel. Bekijk hiervoor deze pagina.

Ik hoop van harte dat je opnieuw de keuze voor KPN maakt, hierin zal iedereen een keuze voor zichzelf moeten maken om een pakket te kiezen wat bij je past. Ik wens je hierin veel wijsheid toe. Mocht je vragen aan mij hebben, dan kun je die natuurlijk gerust stellen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Niemand zegt ook dat je moet verlengen, als je niet verlengd loopt je abo gewoon tegen jouw huidige tarief met een maand opzegtermijn. Als KPN dan op een gegeven moment komt met een aanbieding die je wèl past kun je daar eventueel op in gaan.
nog Drie maanden ik dan zeg ik mijn abonnement ook op wat een belachelijke prijzen
Zelf heb ik ook alles in 1 pakket glasvezel en daarbij 2 mobiele abonnementen. Nu wil ik voor mijn zoontje ook een abonnement afsluiten met toestel. Ben toch even aan het vergelijken gegaan met andere aanbieders... het eerste wat me opviel is dat ze overal dubbel zoveel data weggeven en de meeste ook nog tegen een lagere prijs... als ik een toestel pak bij KPN met abonnement betaal ik 29 euro en bij de blauwe provider betaal ik 18,50... kunnen ze wel over service beginnen en de extra's... maar bij ziggo zitten ze aan dezelfde prijs en ook met extra's maar wel dubbel zoveel data en daar werkt de WiFi hotspots wel zeer goed... die KPN Fon zweeft wil ergens in de lucht maar ik heb heb nog niet te pakken kunnen krijgen... baal ervan dat ik pas 1 mobiele abonnement verlengd heb om die ene extra gig te krijgen. Anders was ik met mijn hele handel wel overgestapt... ga nu ieg 1 mobiel opzeggen en tevens 1 extra aan vragen bij andere provider. En de rest komt volgend jaar wel.
Heb inmiddels mijn contact opgezegd bij KPN.
Zit nu alvast bij Tele2 scheelt me 20 euro per mnd en heb een iPhone 8.
KPN graaft zn eigen graf...
En hoezo kwaliteit en service is belangrijk? Hoe vaak neem je nu contact op met een servicedesk? En telefoondekking van een Tele2 is net zo goed. En hun app als je het over service hebt is zoveel beter.
Idd de prijs weegt niet meer op tegen de "kwaliteit". Mijn vriendin is er ingetrapt en zit nog tot medio 2020 vast aan KPN. Mijn contract loopt 2019 af en dan ben ik weg.
Het verlies aan omzet van KPN nav de in de gehele EU te gebruiken bundels wordt nu alsnog aan de klant doorberekend.
Ajuus 😎
Hallo,

Ik ben ook al jaren zeer tevreden klant van KPN, maar het prijsverschil met concurrentie is nu zo groot geworden dat ik eigenlijk geen reden meer heb om bij KPN te blijven. Dit is zelfs het geval zo bij providers die notabene gebruik maken van het KPN netwerk. Je zou bijna zeggen dat KPN het erom doet. Mocht KPN weer een goede prijs/aanbod verhouding aanbieden dan kunnen ze wel weer rekenen op mij, maar helaas aankomend jaar in ieder geval niet.
Reputatie 2
Het kan kloppen dat KPN niet in alle vergelijkingen de goedkoopste is. KPN is namelijk ook geen prijsvechter, maar we vinden kwaliteit en service het allerbelangrijkste. Dat mag wat meer kosten. Zo zullen wij altijd investeren in nieuwe mogelijkheden en bieden we veel extra's die je gratis bij je abonnement krijgt. Denk bijvoorbeeld aan bellen via 4G en KPN Wi-Fi (Fon). Het kan zijn dat andere bedrijven een andere aanpak hanteren om hun pakketten goedkoper aan te bieden.

Die kwaliteit en service betreft KPN FON kunnen we wel vergeten! Lees alle klachten maar op dit forum en de reacties in de Playstore!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.kpn.hotspot&showAllReviews=true
Reputatie 7
Het kan kloppen dat KPN niet in alle vergelijkingen de goedkoopste is. KPN is namelijk ook geen prijsvechter, maar we vinden kwaliteit en service het allerbelangrijkste.Er zit mijns inziens echter een grens aan de extra kosten die voor "kwaliteit" en "service" in rekening gebracht mogen worden. Mijns inziens is het veel beter om te zorgen dat er geen "service" benodigd is. Zo zit ik met mobiele telefonie al zeer vele jaren bij de roze concurrent en heb ik nog nooit gebruik hoeven maken van hun "service" apparaat. Nou dat is pas service.

Ook is het heel belangrijk om na te gaan of de voordelen die je krijgt wel passen bij jouw behoefte en de extra prijs die je ervoor moet betalen.
Zo is voor ons gezin het allerbelangrijkste dat wij bereikbaar zijn en dat wij onderling gratis kunnen bellen. Zelf gebruik ik mijn abonnement ook zakelijk en heb als enige in ons gezin dan ook behoefte aan onbeperkt bellen en een databundel (5GB).
Bij KPN zou ik voor mijzelf een onbeperkt bel/sms 4GB moeten afsluiten (€22,-) en 4 keer een 300bel/sms (4x€8,50). Daarmee komen de kosten per maand op €56,-
Bij de roze concurrent heb ik voor mijzelf een GO sim only 5GB onbeperkt bellen (€17,50) één Sim only basis met 50 belminuten en 0GB (schrik niet €1,05) en drie prepaid (€0,-). Daarmee komen de kosten per maand dus op €18,55.
De voordeeltjes en de "kwaliteit" en "service" van KPN zouden ons dus €37,45 per maand ofwel bijna €450,- per jaar kosten. Je begrijpt hopelijk dat we daarom t.a.v. mobiele telefonie niet voor KPN kiezen.
Reputatie 5
Badge +11
Goedemorgen, HiGrunn,

Bedankt dat je al zo lang het vertrouwen aan KPN hebt gegeven, en dat je opnieuw overweegt om te verlengen bij KPN. Ik zou het enorm leuk vinden als je dat opnieuw deed, maar ik lees dat je niet blij bent met de prijzen van onze pakketten.

Verder hebben we ook de voordelen van KPN Compleet sinds een poos geïntroduceerd. Hiermee kom je in aanmerking voor extra korting en voordeel. Bekijk hiervoor deze pagina.

Ik hoop van harte dat je opnieuw de keuze voor KPN maakt, hierin zal iedereen een keuze voor zichzelf moeten maken om een pakket te kiezen wat bij je past. Ik wens je hierin veel wijsheid toe. Mocht je vragen aan mij hebben, dan kun je die natuurlijk gerust stellen.
???

Reageer