Beantwoord

Verlenging en overstappen

  • 9 August 2019
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb een andere mobiele provider, nou mag ik verlengen op 28 augustus, ik wil dan naar de Kpn omdat mijn gezin ook Kpn heeft, ik wil hierbij een nieuwe telefoon uitzoeken bij Kpn, moet ik dit specifiek op 28 augustus doen en moet ik dan direct abonnements kosten betalen.
icon

Beste antwoord door huistijger 9 August 2019, 09:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Huubie
Je zegt dat je mag verlengen op 28 augustus.
Dus je hebt nog 4 maanden het oude abonnement daarna.
Je kunt vanaf 28 augustus naar de KPN verlengen.
Dit vraag je bij de KPN aan, die zorgt ervoor dat je oude abonnement wordt stopgezet aan het einde contract en eventueel je nummer meegenomen wordt.
Je oude abonnement loopt tot de einddatum door en daarna begint je nieuwe abonnement bij de KPN, je hebt dus geen dubbele kosten.
Wel krijg je direct het toestel dat je eventueel bij dat abonnement wilt bestellen.
Ook die kosten gaan pas in als je nieuwe abonnement bij de KPN begint.
Hartelijk dank voor de info.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Huubie, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat leuk dan ook jij naar KPN wil overstappen! Het is inderdaad zo dat je dan niet gaat verlengen bij je huidige provider, maar een nieuwe aanvraag doet bij KPN met nummerbehoud. Je nummer wordt dan overgenomen per einddatum van je contract, en dit dien je minimaal 1 maand van te voren door te geven (maand opzegtermijn huidige provider).

Je kan er dus nog even mee wachten, of heb je eigenlijk direct een nieuw toestel nodig? Dan is het wel voordeliger om het alvast af te sluiten. Je kan ook de overstapwekker invullen, zodat we contact met je opnemen wanneer je kan overstappen ;)

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!

Reageer