Beantwoord

Verlenging gsm abbonement

  • 20 January 2019
  • 8 reacties
  • 228 keer bekeken

Ik heb 2 abonnementen bij KPN. Een ervan kan ik vanaf morgen verlengen. Er zijn op dit moment aanbiedingen die vanavond aflopen.ik heb net gebeld met kpn om te vragen of ik hiervan toch gebruik kan maken het antwoord was, Ik kan niets voor u doen. Er werdt zelfs gezegd dat Vodafone ook een optie zou zijn. Wel jammer dat er voor vaste klanten weinig gedaan kan worden. De dame in kwestie zei ook nog dat als ik morgen bel er misschien wel iemand is die wat kan regelen.

Nico
icon

Beste antwoord door Nadia 23 January 2019, 09:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
KPN is helemaal niet geïnteresseerd in vaste klanten. Ikzelf kreeg verlengingsvoorstel wat zelfs duurder uitpakt als mijn huidige abonnement, maar KPN reageert zelfs niet op mijn post.
@NicoPelikaan54
Je kunt ook wachten totdat er weer een leuke aanbieding is. Je abonnement verloopt tenslotte niet. Verlengen om aansluiting te houden is dus niet nodig.
Mijn huidige abonnement loopt al 8 jaar ...

Voortijdig verlengen heeft alleen zin als je aan een nieuw toestel toe bent. Vroegtijdig sim only verlengen heeft helemaal geen zin, tenzij er interessante aanbiedingen gelden.

KPN reageert zelfs niet op mijn post.
Oh nee? Dacht 't wel. (ook al hoeft een antwoord niet dat te zijn wat jij zou willen. Als 't overeenkomstig het beleid is is het het juiste antwoord.)
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/duurder-verlengvoorstel-kpn-465961
Reputatie 2
Nee geen reactie. Ik heb op verzoek mijn gegevens aangevuld zodat ik persoonlijk zou kunnen worden benaderd (zoals moderator voorstelde) maar wie er reageert...... niemand en zeker dus ook geen medewerker van KPN.
Ik zie dat Bart_ daar inmiddels wel gereageerd heeft.

Wsl duurde het even door vrije dagen van Bart_. Als een moderator eenmaal een topic heeft dan biljft het bij die persoon. Tenzij die op vakantie gaat, dan wordt het overgenomen.
Reputatie 7
Hallo Nico! Welkom op het KPN forum 🙂 Aanbiedingen komen en gaan, maar de Voordeel Voornemens van KPN blijft (nog even) voortbestaan 😉 Deze actie loopt tot zondag 3 februari. Als je wilt kan @Raymond. helpen met persoonlijk advies en het verlengen van jullie abonnementen. Als je je forumprofiel invult nemen we snel contact met je op! 🙂
Ik heb gezien dat er een actie is ja. Maar deze is duurder dan de vorige. Dus denk ik er hatd over om te maar om over te stappen naar een andere provider. Jammer dat het zo gaat. Geen beste reclame voor de beste provider ............
Reputatie 7
Hey Nico, dat zou erg jammer zijn zeg. We bieden de mogelijkheid om 4 maanden vóór het eind van je contractdata je abonnement alvast te verlengen. Begrijpelijk dat je ervan baalt dat er net nog 1 dag voor je verlengdatum een mooie actie geldt, helaas kunnen we er geen uitzondering op maken. @Raymond. kan wel even kijken wat hij voor jullie kan betekenen :)
Reputatie 7
Hey @NicoPellikaan54, helaas geen bericht meer van je ontvangen. We zijn er nog voor je als je hulp nodig hebt. Laat het hier weten, dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen :)

Reageer