Verlenging opeens veel duurder

• 14 mei 2013
  • 5 reacties
  • 6023 keer bekeken

Volgens de site mag ik mijn abonnement weer verlengen. Elk jaar weer leuk om een nieuwe telefoon te krijgen. (en handig, dit jaar had ik een aantal keer pech, dus heb ik tijdelijk een 2e hands telefoon aangeschaft)  Ik sluit dus ook 9 van de 10 keer een 1 jarig abonnement af. Vorig jaar heb ik ong. €40,- bijbetaald voor mijn toetsel (Samsung s2) voor 1 jaar en kon toen mijn abonnement kosteloos omhoog en omlaag bijstellen.

Je kunt je misschien voorstellen dat ik nu enorm schrik van de prijzen! Dit terwijl het toestel niet eens mijn eigendom zal worden! Ik verbruik ong. 250 mb en bel zo'n 150 / 200 minuten. Betaal dus rond de €25 a €30 per maand. Ik snap het hele toestellease principe niet. Hoe kan dit nu voordeliger zijn voor jullie klanten KPN? Ik ben verder ontzettend tevreden over de dekking etc. zou dus graag bij KPN blijven. Helaas is dat onder deze voorwaarden echt onmogelijk.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Suzanne017,

Dank voor je bericht.

Uiteraard willen we graag voor je kijken wat we voor je kunnen doen betreffende een aanbieding.

Graag vraag ik je om mij via een privébericht je klantnummer en je mobiele nummer toe te sturen zodat wij het voor je kunnen oppakken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 5
Badge +6
Beste Susanne017,

Wat jammer dat je onder de huidige voorwaarden je abonnement waarschijnlijk niet wilt verlengen. Ik begrijp uit je verhaal dat je over het algemeen heel tevreden over KPN bent. Ik kan eventueel vragen of je gebeld kan worden om te bekijken of er niet toch een geschikt abonnement voor je beschikbaar is. Mocht je hiervoor openstaan, dan ontvang ik graag in een privébericht je mobiele nummer.

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Susanne,

Ik heb de betreffende medewerker gesproken. Hij heeft geprobeerd je te bellen maar is niet geslaagd je te bereiken. Hij zal vandaag, anders morgen, je nog een keer bellen hierover. Ik hoop dat jullie er alsnog samen uitkomen.

Groeten,

Menno 

Vorige week gebeld door een medewerker van KPN. Hij heeft Toestellease etc. nogmaals uitgelegd en toegegeven dat andere providers nu eenmaal goedkoper zijn. Hij zou kijken of hij mij kon mailen met het aanbod wat ze voor me hebben. Blijkbaar heeft hij geen toestemming gekregen hiervoor van zijn leidinggevende want ik heb nog geen mail ontvangen. Als hij mij niet mocht mailen zou hij me even bellen..... nog niets gehoord. Wacht dus nog steeds op een goed aanbod.

Graag ontvang ik alsnog (liefst per mail) de aanbiedingen van KPN zodat ik weloverwogen een besluit kan gaan nemen.

Groet, Susanne

Het is heel jammer maar de KPN medewerker heb ik niet meer gesproken. Ik mis uiteraard wel eens een oproep.... Ondertussen verder aan het kijken en ook al zijn de abonnementen veranderd, de prijzen zijn nog steeds zeer hoog (en aansluitkosten als korting voor bestaande klanten?) 

Mocht KPN mij toch als klant willen behouden, dan ben ik erg benieuwd naar de mogelijkheden en zou ik graag z.s.m. een nieuwe aanbieding ontvangen ( I.c.m. Samsung S4.) Want ik blijf ondanks dit graag klant bij jullie. 

Met vriendelijke groet, 

Susanne 

Reageer