Beantwoord

Verlengings aanbod na afloop contract

  • 10 August 2019
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

beste,

mijn huidige 2 jarige contract loopt af op 18 augustus. Als ik niks doe dan wordt het automatisch omgezet in een maandellijks opzegbaar abonnement tegen gelijke kosten.
Echter , kan ik dan daarna ook nog gebruik maken van een verlengings aanbod ?

Gr Anton
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 August 2019, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Anton,

Er is bij KPN niet echt meer sprake van een verlengings-aanbod.
KPN geeft geen extra korting meer op de abonnementen bij een verlenging.

Nieuwe en huidige klanten krijgen hetzelfde, maar afhankelijk van andere producten bij KPN kan je meerdere voordelen krijgen!
Reputatie 7
Hallo @Anton van Hoof, welkom op het forum. Leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen 🙂 Een echt verlengaanbod is het niet inderdaad, maar je kunt natuurlijk wel een nieuw abonnement met (of zonder, net wat jij wilt) nieuw toestel uitzoeken. Het verlengen kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van het contract, als jouw contract volgende week afloopt kan je nu al verlengen dus. Het nieuwe contract gaat dan in nadat het huidige is afgelopen, een eventueel toestel ontvang je al wel als deze op voorraad is. Op onze website kan je alle mogelijkheden voor een nieuw abonnement bekijken 🙂