Beantwoord

Verlopen contract mobiel

  • 22 January 2019
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn 2 jarig contract is allang verlopen maar betaal maandelijks nog steeds hetzelfde. Na op internet te hebben gezocht naar dit onderwerp kwam ik veel topics tegen (o.a. op dit forum) over teveel betaalde toestelkosten. Hierover telefonisch contact gezocht met de klantenservice maar daar werd ik de eerste keer best wel schandalig te woord gestaan! Na meerdere pogingen kreeg ik te horen dat ik een 1 of 2 jarig sim only contract kan afsluiten maar daar heb ik geen interesse in. Nu probeer ik het via deze weg en hoop ik dat iemand mij een passend antwoord kan geven op mijn onderstaande vragen.

Wie kan mij helpen om de teveel betaalde kosten terug te krijgen? Wie kan mijn abonnement omzetten naar een direct maandelijks opzegbaar sim only abonnement?

Met vriendelijke groet,
Merrie
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 January 2019, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Merrie, welkom hier. Bij bepaalde abonnementen komt dit inderdaad voor. Zou je mij je 06 nummer willen sturen via een privébericht? Wil je overigens bij ons verlengen of wil je het abonnement door laten lopen als sim only?

Ik hoor graag van je.
Hoi Alex_P,

Bedankt voor je reactie! Ik stuur je zo een privé berichtje.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, heb dit voor je doorgezet. Je zult binnen 3 dagen door een collega worden gebeld om dit kort te sluiten. Laat me even weten hier of straks alles naar wens is. 🙂
Oké, ik wacht het telefoontje af en laat je weten of alles naar wens is gegaan. Bedankt voor je inspanningen tot nu toe!
Reputatie 7
Badge +24
Oké, ik wacht het telefoontje af en laat je weten of alles naar wens is gegaan. Bedankt voor je inspanningen tot nu toe!


Uiteraard! Ik hoor graag van je.