Verminderde bereikbaarheid mobiel thuis

• 3 januari 2015
  • 3 reacties
  • 182 keer bekeken

Sinds November 2014 is de bereikbaarheid van mijn mobielnummer thuis erg slecht. Is er in Zwolle iets gewijzigd mbt bereikbaarheid voor 8019BB? Thuis kan ik niet meer bellen en gebeld worden. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste Klaas, 

Welkom op het forum :-)

Zo op het eerste gezicht zie ik niet dat er iets veranderd is. Echter, dit is wel een erg lastig probleem! Hoor je dit ook van andere mensen om je heen? Ik raad je aan om je simkaart eens in een ander toestel te doen en vice versa, om te kijken of het mogelijk aan je toestel ligt of juist niet. Komt hier geen andere uitkomst uit? Dan ontvang ik graag je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht en ga ik bellen met onze Technische Dienst hierover. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Hoi Cindy,

Ik hoef nie meer veel te schrijven dat probleem heb ik dus precies hetzelfde en dat inmiddels al maanden...Als ik bel horen de mensen me niet aan de lijn (gedigitaliseerde stem) en/of ik heb ook vaak geenhhelemaal geen ontvangst meer of alleen nog maar aan het raam of buiten.

Ik ben in mei vorig jaar extra naar KPN gegaan omdat ze zo goed schijnen te zijn maar ik ben erg teleurgesteld nu nadat ik regelmatig langs de winkel ben gegaan en of telefonisch contact heb opgenomen met KPN. 

-simkaart nieuw

-telefoon nieuw

-simkaart in een ander toestel gedaan etc......

Hoop dat er wat aan gedaan kan worden want ik betaal 53,- per maand en dat vindt ik nogal veel voor een service wat het niet correct doet.

groetjes Mandy

Reputatie 7
Badge +24
Beste Mandy, 

Allereerst hartelijk welkom op het KPN Forum! 

Wat jammer om te lezen dat je overstap naar KPN niet de verwachting waarmaakt die je vooraf had. In sommige situaties is het lastig om optimaal bereik te bieden door bijvoorbeeld bebouwing of bebossing. Of dit in jouw geval ook zo is of dat dit een technische oorzaak heeft, wil ik graag voor je nagaan. Wil je hiervoor je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? Heb je alleen binnen slecht bereik of ervaar je dit buiten ook zo? Ook hoor ik graag of dit mobiel bellen en/of internet betreft. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer