Beantwoord

Verouderde simkaart vervangen

  • 7 February 2021
  • 6 reacties
  • 48817 keer bekeken

 Beste mensen,

 

Van KPN een mail ontvangen waarin word gevraagd mijn oude simkaart door een nieuw aan te vragen simkaart te vervangen. Waar kan ik de nieuwe simkaart op KPN.nl aanvragen ???

In afwachting op een oplossing.

Arend 11 

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 February 2021, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Arend11 ,

KPN is inderdaad druk bezig om verouderde simkaarten om te ruilen zodat alle klanten de laatste veiligheidsupdates en de beste kwaliteit blijven krijgen. Voor meer informatie kijk op kpn.com/vervangjesimkaart

Via MijnKPN kan je een nieuwe simkaart aanvragen, mocht dat niet lukken kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0402. Ook is het mogelijk om in een KPN Winkel een fysieke simkaart op te halen

Admin update 09-09-2021: Heb je vragen over of bericht ontvangen over het updaten van jouw Telfort simkaart, hier lees je er alles over.

 

Beste Noordzee,

 

Op deze site ben ik voorheen al geweest maar vind ik nergens iets over ruilen verouderde simkaart.

Waar kan ik dit terug vinden?

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Arend11 ,

Probeer het dan eens via deze link : 

https://www.kpn.com/service/mobiel/vervang-je-simkaart.htm

 

Beste Noordzee,

 

De aanvraag is onderweg en bevestigd.

Dank voor de moeite.

Groet Arend11

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan :thumbsup_tone3:

 

Ben hier ook blij mee want mijn oude simkaartje pakte geen mobiel internet meer nu nieuwe besteld

dus gaat waarschijnlijk weer helemaal goed komen dankjewel😉👍🏿