Vraag

Verouderde simkaart vervangen

  • 5 May 2021
  • 7 reacties
  • 1125 keer bekeken

Mij lukt het niet. Ik heb een SIM nummer en dat wordt geaccepteerd. Maar  het adere, gegeven, nummer wordt niet geaccepteerd, wordt meteen rood onderstreept. En dubbel,dubbel gechect. En 008-004 helpt ook niet , geeft allen maar herhaling. Ik heb blijkbaar een ander ‘controlenummer’ nodig.

En wanneer je dat aanvraagd kom je bij een niet werkende pagina tegen.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Jimmy Hoffa, een vervangende simkaart kun je aanvragen via deze pagina. Loop je daar al vast? of gaat het mis bij het activeren van de simkaart? 

U kunt helaas niet een simkaart activeren.

Reputatie 7
Badge +19

Je hebt dus al wel een nieuwe simkaart ontvangen, maar activeren lukt niet via: https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/activeren/simkaart-activeren.htm
Mocht dat niet lukken, mag je jouw profiel invullen en kijk ik aan mijn kant in de systemen. 

u stuurde me een link om telefoon en simkaartnr in te vullen. Werkt niet.

Dus hier dan maar anders, de nrs.

Mijn Nokiakia mobieltje  ***

en mijn van u ontvangen simkaartje ***

Meer gegevens heb ik niet

gr

Jimmy

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Jimmy Hoffa, het 06 nummer dat je doorgeeft bestaat uit 9 cijfers. Telefoonnummer bestaan uit 10 cijfers. Zou je het juiste nummer in jouw profiel kunnen zetten? Je mag ook altijd bellen met de klantenservice met het gratis telefoonnummer 0800-0402. 

Volgens de woordvoerder van de telefoonwinkel heeft het vervangen van de SIM kaart geen enkele zin voor mijn oude nokia, er komen  geen nieuwe funkties bij.

Mij lukt het niet. Ik heb een SIM nummer en dat wordt geaccepteerd. Maar  het adere, gegeven, nummer wordt niet geaccepteerd, wordt meteen rood onderstreept. En dubbel,dubbel gechect. En 008-004 helpt ook niet , geeft allen maar herhaling. Ik heb blijkbaar een ander ‘controlenummer’ nodig.

En wanneer je dat aanvraagd kom je bij een niet werkende pagina tegen.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Het echte probleem,  het door KPN gegeven nummer wordt niet geaccepteerd, daarop wordt niet gereageerd. Bovendien is bij mij een nieuwe simkaart niet nodig. Volgens de kpn winkenl kan ik niks meer doen met een andere nieuwe SIMkaart. De service van de KPN winkel is overigens 0,0 

Willen alleen maar een nieuw toestel verkopen