Beantwoord

verschil tussen nieuw abo en verlengen abbonement

  • 4 November 2019
  • 10 reacties
  • 903 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Kijk eens naar de volgende prijzen voor de eenmalige betaling, Is toch heel bizar dat vaste klanten met TV, Internet, bellen vast en 2 mobiel abonnementen meer moeten bijbetalen als iemand die een nieuw abonnement afsluit.

nieuw contract zonder bijbetaling toestel
hier €120 bijbetalen !!!!!!

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 6 November 2019, 10:14

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ja @Koudhe , 

 

Dat is wel een beetje zuur. Maar er is ook een andere kant van het verhaal. 

Wat betreft je abonnement sluit je een contract af met een bepaalde looptijd. Daarna ben je contractvrij en als je geen actie onderneemt loopt je abonnement gewoon door. Als nieuwe klant is er vaak een leuke introductie-aanbieding, in de vorm van een tijdelijke korting. Dat is wel een eenmalige korting. 

Aan het eind van je contracttermijn zijn er geen nieuwe aanbiedingen. Als je tevreden bent hoef je niets te doen en dan blijft alles zoals het is. Als er een nieuwe abonnementsvariant beschikbaar is, kun je daar natuurlijk wel naar overstappen. Maar het is maar de vraag of die nieuwe abonnementsvorm (KPN-Hussel is er sinds kort) voor jou voordeliger is. Heb je al gecheckt of KPN-Hussel voor jou voordeliger is dan jouw oude abonnement? 

 

Reputatie 7

Dat lijkt me een fout in de site. De prijs voor een verlenging zou precies hetzelfde moeten zijn als het afsluiten van een nieuw contract.

Welke site is dat eigenlijk?

Reputatie 4
Badge +4

Dat lijkt me een fout in de site. De prijs voor een verlenging zou precies hetzelfde moeten zijn als het afsluiten van een nieuw contract.

Welke site is dat eigenlijk?


is echt anders vergelijk abonnementen

 

En als ik het via KPN zou doen moet ik een paar honderd Euro voor het toestel bijbetalen !!!

 

Ja ja. Heb je 't al gecheckt via MijnKPN?

Het is maar zéér de vraag of deze externe (!) site de boel wel goed heeft geprogrammeerd!

Natúúrlijk betalen nieuwe klanten en verlengers hetzelfde voor het toestel.

Bovenstaande klopt gewoon niet.

Reputatie 4
Badge +4

Denk dat ik maar overstap op Ben is goedkoop , dekking is goed en geen gehussel.

Het is sowieso minder interessant want data verdubbeling is er niet meer, dus waarom zou je bij KPN blijven.

Reputatie 4
Badge +4

Ook een optie is om zelf een toestel te kopen, dan blijven de voordelen toch gewoon doorlopen zoals €5- korting, data verdubbelaar etc. bij einde van je contract periode.

Reputatie 7
Badge +28

Ook een optie is om zelf een toestel te kopen, dan blijven de voordelen toch gewoon doorlopen zoals €5- korting, data verdubbelaar etc. bij einde van je contract periode.


Juist, dat is voor jou een prima oplossing. Gewoon het Sim-kaartje overzetten naar het nieuwe toestel en klaar ben je. 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Koudhe welkom op ons KPN forum! Erg slim om gebruik te maken van de kennis en kunde die we hier hebben :slight_smile:  In dit geval is het een externe site die zijn eigen toestel prijzen bepaald. Hierdoor kan ik er niet heel veel over zeggen. Misschien dat het een fout in de site geeft zoals @wjb aangeeft. Je kan contact met hun opnemen om dit na te vragen. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! 

Reputatie 4
Badge +4

Hallo @Jiske_  dank voor je reactie en ik kom hier wel vaker om "rond te neuzen” zelfs als het een fout is dan is KPN toch duurder met de bijbetaling van het toestel en zoals ik aangaf zullen sommige voordelen minder worden met dit gehussel.

Klopt het dat bij het door laten lopen van mijn abbo alles blijft zoals het is met andere woorden zelf een toestel kopen en sim overzetten.

Reputatie 5
Badge +7

@Koudhe dat klopt helemaal:relaxed:  Als je het abonnement gewoon laat staan blijft alles hetzelfde. Dan kan je een los toestel aanschaffen en krijg je ook geen BKR registratie.

Reageer