Beantwoord

Vertraagde levering toestel

  • 12 January 2020
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Heb een nieuwe telefoon besteld en die zou volgens KPN  vandaag zondag tussen 12 en 6 bezorgd worden, maar postnl heeft het van vandaag ineens naar Dinsdag gezet wat is dit nu voor een raar gedoe? Wie heeft er nu gelijk?

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 January 2020, 10:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik ben bang dat er niemand gelijk heeft. PostNL heeft kennelijk niet de mogelijkheid om het pakje vandaag nog bij jou te bezorgen. Of dat nu komt doordat er plotseling mensen ziek zijn of dat het pakketje te laat is aangeleverd? Daar ga je waarschijnlijk nooit meer achter komen.

Kan je toch nog op pad vandaag. Maar er maar een leuke dag van. Het is niet anders. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Samsung s10, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is het soms zo dat PostNL toch niet uitkomt met de gemaakte planning, door uitval of inderdaad omdat het pakketje te laat bij hen afgeleverd is. Hier kan ik helaas niks aan doen, maar ik ga er vanuit dat ze het niet zonder reden doen! Voor jou is het natuurlijk niet fijn, maar gelukkig is er al wel een nieuwe datum ingepland. Hopelijk kan je nog wel een beetje genieten van deze zondag en kan je dinsdag genieten van je nieuwe toestel! :blush:

Wel vreemd allemaal, maar goed het is niet anders. Komt er gewoon op neer dat je beide niet kunt vertrouwen als er afspraken gemaakt worden.

Reputatie 7
Badge +28

Nee, dat klopt. Nu komt bij jou de telefoon nog best snel. Maar dat zie ik ook wel eens anders hier op het forum in de vele berichten hierover. 

Daardoor wijs geworden weet ik wel, dat ik in de toekomst een telefoon alleen direct in de winkel koop als de telefoon daar op voorraad is en de telefoon ook meteen wordt meegegeven. Dan heb je de minste kans op misverstanden en niet nagekomen afspraken. 

Heb mijn toestel op Maandag in de middag gekregen, ik zeg tegen de man van postnl kijk eens wat er op de doos staat!! Bezorgen op zondag. Ik zeg waarom komen jullie de afspraken niet na tja daar kon hij mij geen antwoord op geven beetje jammer want het laten bezorgen op zondag is aanzienlijk duurder.

Reputatie 7
Badge +28

Duidelijk is dat het kennelijk aan PostNL lag.

 

Maar goed, je hebt je toestel nu binnen. Veel plezier ermee.👍

Reputatie 7
Badge +21

@Samsung s10, fijn om te lezen dat je jouw toestel inmiddels in ontvangst hebt mogen nemen :blush:  Veel plezier ermee!

Reageer