Beantwoord

Vervangend garantiebewijs toestel aanvragen

  • 12 March 2019
  • 6 reacties
  • 60 keer bekeken

Reputatie 2
Beste Webcare medewerkers,

Ik wil mijn Samsung Galaxy S8 Plus ter reparatie opsturen, echter heb ik een garantiebewijs nodig.
Ik was in de veronderstelling dat ik deze in mijn mail of "mijn KPN" terug kon vinden.
Helaas is dit niet het geval.
Op het forum zie ik meerdere gebruikers met dezelfde vraag.
Graag zou ik een vervangende garantiebewijs willen ontvangen van mijn toestel.

Alvast bedankt!

Gr Lee

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 12 March 2019, 16:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @LEE337C Je garantiebewijs is het document dat je bij aankoop van je toestel krijgt. Ik kan me best voorstellen dat je die niet meer bij de hand hebt. Ik kan je inderdaad een vervangend aankoopbewijs toesturen. Ik heb daar enkele gegevens voor nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Het merk en type toestel heb je gemeld, maar ik heb nog wel het IMEI-nummer nodig. Wil je deze ook noteren? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 2
Hey Bart,

Thanks voor jou snelle reactie, ik heb de gegevens aangevuld.
Mijn IMEI nummer heb ik ingevuld bij "Toesteltype"
Indien mogelijk ontvang ik graag de Garantiebewijs via de mail.
Deze kan ik dan direct bijvoegen bij mijn garantieaanvraag.

Gr Lee
Reputatie 7
Badge +20
@LEE337C Ik heb het in orde gemaakt. Het vervangend aankoopbewijs komt via de mail naar je toe!
Reputatie 2
Thanks Bart,
Is het ontvangen mailtje voor Samsung voldoende als garantiebewijs?
Vragen zij niet om een PDF document?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! Deze moet zeker voldoende zijn. Ik heb het plaatje even weggehaald: je privégegevens staan er in.
Reputatie 2
Graag gedaan! Deze moet zeker voldoende zijn. Ik heb het plaatje even weggehaald: je privégegevens staan er in.
Dankjewel!

Reageer