Beantwoord

Verwijderde sms'jes

• 9 januari 2012
  • 7 reacties
  • 11347 keer bekeken

Hoi allemaal,
ik heb net een nieuwe telefoon.
En nou heb ik op m'n oude telefoon, heel dom, de bewaarde sms'jes verwijderd.
Ze betekenen heel veel voor me, omdat dat sms'jes waren van mijn vriend naar mij in de tijd dat ik behandeld werd voor **bleep**..
Is er een manier om ze terug te krijgen?

Groetjes

icon

Beste antwoord door Yookerty 16 december 2017, 12:22

I have been having a question about Android messages recovery ,how to restore deleted messages can be easy , if we can recover them as soon as possible , recovering them back can be possible, but over time, how can we ensure that we still have a chance to restore them ?
Very lucky , these deleted messages has been restored back ,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo,heel vervelend voor je vind ik dit, maar helaas moet ik je melden dat dit niet mogelijk is via KPN, ik wil je geen valse hoop geven maar er zou nog een manier kunnen zijn, er is software in omloop waarmee het mogelijk is om verwijderde date terug te krijgen. meestal kun je niet alle data terug halen maar wel 90% het nadeel is wel dat deze software alleen werkt bij data op een SD kaart, verder kan ik je melden dat er ook bedrijven zijn die dit aanbieden MAAR DAS BIJNA NIET TE BETALEN

http://www.datarecuperatie.be/page10/page10.html

http://www.gratissoftwaresite.nl/testlab/+Bestanden+kwijt+wat+is+de+beste+gratis+data+recovery+software

Succes

Gr

Ai, dat is jammer.
Jullie hebben dus ook geen sms'jes opgeslagen ofzo?

Mijn sms'jes stonden niet om mijn SD kaart, dus dat gaat dan denk ik niet?

Gr.

Reputatie 6
Badge +7
helaas kunt u zich alleen nog wenden tot een van de bedrijven die dit voor u kunnen doen, KPN zal u niet verder kunnen helpen vrees ik, een tip voor de volgende keer is, er zijn apps die u sms-jes backuppen naar uw E-mail adres { Gratis }

Ben je niets met onderstaande tips?
Bron: How to recover deleted text messages iPhone

Reputatie 6
Badge +9
Jij verdient de badge "grootste topic kick ever" :-)

I have been having a question about Android text messages recovery ,how to restore deleted messages can be easy , if we can recover them as soon as possible , recovering them back can be possible, but over time, how can we ensure that we still have a chance to restore them ?
I have been having a question about Android messages recovery ,how to restore deleted messages can be easy , if we can recover them as soon as possible , recovering them back can be possible, but over time, how can we ensure that we still have a chance to restore them ?
Very lucky , these deleted messages has been restored back ,

Reageer