Beantwoord

verzekering afsluiten na ontvangst telefoon

  • 1 April 2020
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Nieuwe telefoon besteld online , uur later gebeld dat ik hem toch wil verzekeren. Dit kon ik doen als de telefoon binnen  is, ik hoef dan alleen even te bellen naar kpn en dan zou het geregeld worden. 

Ik gebeld vandaag ma een half uur te hebben gewacht werd mij verteld dat ik naar een kpn winkel moet om te laten verzekeren.. en dit terwijl er nog maar 14 winkels open zijn en je dus dik uur heen en dik uur terug moet reizen..  wat een flut service.. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 April 2020, 13:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @arwin010 , kijk eens of je bij je eigen verzekeraar, waar je je overige verzekeringen hebt lopen, een verzekering af kan sluiten.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Arwin, welkom op het forum! Jammer dat dit niet gelijk bij het eerste gesprek is aangegeven. Als je de verzekering gelijk toevoegt bij het bestellen dan kan dit wel telefonisch. Dit omdat het toestel dan nog niet verstuurd is, dus we dan weten dat hij nog in goede staat is. Je hebt, na ontvangst van het toestel nog twee weken om hem alsnog te verzekeren. Maar, dit moet dan wel in een KPN winkel. Dit omdat we op dat moment het toestel willen bekijken, voor de zekerheid, om te zien of hij nog in goede staat is.

Als dit voor jou geen mogelijkheid is, dan is elders verzekeren wellicht een betere optie.

Erik, bijna allen winkels zijn nu dicht en ga geen 3uur totaal reizen omdat jullie verkeerde informatie geven.. wat een service zeg.. 

Drama

Reputatie 7
Badge +30

Helaas heb ik geen ander antwoord voor je. Ik begrijp dat het lastig is nu er maar een beperkt aantal winkels open is. Vandaar ook de aanvullende suggestie, zoals Jan ook al deed, om het toestel dan buiten KPN te verzekeren.

Slechte zaak dit..  handig om personeel beter in te lichten over dit soort zaken..