Vraag

Verzoek teruggave teveel betaalde toestelkosten afgewezen

  • 9 December 2019
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Heb het formulier gevonden en ingevuld en verstuurd. Kreeg al antwoord van KPN met een verklaring dat ik het geld niet terukrijg om onduidelijke redenen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


3 reacties

Ik heb na twee jaar abonnement geen melding gekregen om het te verlengen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Driehuis Ik wil graag voor je nakijken hoe het nu precies zit. Ik heb dan wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum Profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Driehuis Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je wilt dat ik nog met je mee kijk, lees ik het graag! 

Reageer