Beantwoord

Verzoek tot afschriften

  • 26 January 2020
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi. zitten tegen een nieuw abbonement aan met ons gezin. daarom alle papieren weer eens voor de dag gehaald.

Kom nu iets raars tegen, waarbij ik nu denk dat kpn maandelijkse toestelkosten rekent terwijl ik vermoed dat dit toestal al tevoren compleet is betaald. Helaas zit in mijn overeenkomsten/facturen map alles behalve net die overeenkomst niet. In mijn bankzaken zie ik wel dat ik voor een toestel betaald heb. (€197.80).  maar in omschrijving staat niet welk toestel en ook niet of dit het volledige bedrag is geweest. In de factuur van kpn wordt ook niet vermeld voor welk toestel ik maandelijks betaal. (vind dat dit wel zou moeten, zou ook kleine moeite zijn). Daar wordt wel het restantbedrag vermeldt.

Dacht dus, als ik nu de eerste afschrift van looptijd pak, dan zie ik het hoofdbedrag omdat er dan nog niets betaald is. Kan dan aan dat bedrag zien of hij betaald zou zijn. Helaas kan ik zover niet terug kijken.

wat ik graag zou willen: facturen van 2018. en over welk type telefoon ik betaal.

En weet niet of dat ook mogelijk is? een kopie van de koopovereenkomst van mijn telefoon. Heb deze wel in een fysieke kpnwinkel gekocht in Uden.

alvast bedankt voor hulp

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 26 January 2020, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Alles heeft u via de mail opgestuurd gekregen. Heeft u dat allemaal weggegooid? Op de factuur staat volgens mij wel degelijk het telefoonnummer waarvoor deze is. Heeft u al eens ingelogd op MijnKPN?

Reputatie 2

dat was ie. had ik niet aan gedacht. had facturen in app gekeken en ook via browser ingelogd. maar kon daar allebei maar 1 jaar terug kijken.

maar had ze inderdaad ook in de mail staan. en gelukkig niet weggegooid. zag daar de benodigde info staan en bleek gelukkig toch allemaal te kloppen. Gelukkig. bedankt voor uw snelle gouden tip. wat kan het toch ooit makkelijk zijn ;)

 

Reputatie 7

Hoi @seeker112, fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt na de tip van Nick! Soms kan het inderdaad erg makkelijk zijn :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.