Beantwoord

Vodafone verhoogt gratis haar data, blijvend!

• 28 maart 2018
  • 16 reacties
  • 778 keer bekeken

Beste KPN ,

Vodafone verhoogt sinds vorige week haar data gratis en blijvend , wanneer volgen jullie???
Ik denk er over om over te stappen want 25g of 10g is een groot verschil!!!!
Mvg Stef
icon

Beste antwoord door Paul_ 29 maart 2018, 10:22

Hoi Stef, ik zie er ook nog nergens iets over staan. Je zou zeggen dat het dan wel breed wordt verkondigd dus wellicht is er iets anders gaande. Maar zoals ik ook in je andere topic aangaf is er hier nog niets te melden over eventuele verhogingen... Zou tof zijn, maar ik heb geen idee of dat gaat gebeuren.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Waar zie jij dit? Ik zie nog steeds de oude bundels.
Mijn collega heeft Vodafone en die heeft mij laten zien dat Vodafone de bundel gratis en blijvend heeft verdubbeld
Reputatie 5
Badge +6
Wellicht dat dit komt doordat hij Ziggo klant is geworden?

Op hun site zie ik namelijk nog niets terug
Dat zou je wel verwachten maar dit is niet zo!
Reputatie 5
Badge +6
Kans is er dat KPN vanzelf volgt. Maar even afwachten wat Vodafone met bestaande abonnementen doet
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Stef, ik zie er ook nog nergens iets over staan. Je zou zeggen dat het dan wel breed wordt verkondigd dus wellicht is er iets anders gaande. Maar zoals ik ook in je andere topic aangaf is er hier nog niets te melden over eventuele verhogingen... Zou tof zijn, maar ik heb geen idee of dat gaat gebeuren.
Zoals je ziet lieg ik niet en krijg je zeker dubbel data gratis bij Vodafone

Admin: Bericht samengevoegd met bestaand topic en 06-nummer verwijderd
Waar zie jij dit? Ik zie nog steeds de oude bundels.Mijn collega heeft Vodafone en die heeft mij laten zien dat Vodafone de bundel gratis en blijvend heeft verdubbeld
Nou mij dubbele data aanbieden is het minst wat je kunt doen, of wil je liever dat ik over stap??
Reputatie 7
Badge +30
Nou sorry, maar het is heel simpel. Op dit moment is KPN niet van plan iedereen een verdubbeling te geven.

Je bent tijdens de aanschaf van je abonnement akkoord gegaan met bepaalde voorwaarden, die gelden nog steeds. En als je iets anders wilt kan je, wanneer je je contract kan opzeggen, misschien beter overstappen.
Reputatie 7
Leest iemand hier wel?
Er staat duidelijk dat die Vodafone klant zijn abonnement moet upgraden (dus naar een duurder abonnement) en dán heeft ie dubbel zoveel data.

Oei, zelf verkeerd gelezen 😳 😳 🙈
Kennelijk even verkeerde 👓 op
Reputatie 7
Leest iemand hier wel?Dat vraag ik me ook af.

Er staat duidelijk dat die Vodafone klant zijn abonnement moet upgraden (dus naar een duurder abonnement) en dán heeft ie dubbel zoveel data.Hoezo "dus naar een duurder abonnement"?!
Leest iemand hier wel?Dat vraag ik me ook af.
Er staat duidelijk dat die Vodafone klant zijn abonnement moet upgraden (dus naar een duurder abonnement) en dán heeft ie dubbel zoveel data.Hoezo "dus naar een duurder abonnement"?!

Dus dat ?
Reputatie 7
verwijderdHet is niet erg om af en toe eens een foutje te maken.
Reputatie 7
Badge +24
Niemand beweert dat je liegt hoor Stef. Ik kon op internet gewoonweg nergens een bericht vinden hierover. Maar het is niet zo dat ik je daarom ineens voor hetzelfde geld een verdubbeling kan bieden.

Reageer