Beantwoord

Voetbalshop.nl

  • 21 September 2020
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb 3 weken geleden een Samsung aangeschaft. Een van de redenen was het tegoed op voetbalshop.nl. Ik heb daar vanuit KPN niets meer over gehoord, dus dacht vandaag ga eens online kijken. Nu blijkt dat de actie t/m gisteren liep. Het kan toch niet dat KPN daar helemaal niets over communiceert!?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 27 September 2020, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Anne16310 Welkom op het forum. Wat vervelend dat de actievoorwaarden je niet helemaal duidelijk waren. Het gaat hier om een actie van Samsung die via deze pagina aangemeld had moeten worden. Je zou contact op kunnen nemen met Samsung om te kijken of hier nog iets mogelijk is, maar ik ben bang dat ik hier geen invloed meer op heb. 

Ik heb begin september ook een Samsung aangeschaft en dus ook met de actie van een tegoed bij voetbalshop.nl. Een actie van KPN aan mij als nieuwe klant. Vanaf het moment dat mijn bestelling heb gedaan, heb ik van KPN diverse malen uitgebreide informatie ontvangen over alles wat met de bestelling te maken had waaronder ook alle voorwaarden die van toepassing waren. Maar helemaal geen informatie over de actie of de voorwaarden die daarbij van toepassing waren. Uit het bericht van Anne16310 en de reactie daarop begrijp ik dat de actie is afgelopen. Dat we in zo’n geval naar Samsung worden verwezen, dat kan natuurlijk niet. Hoe Samsung de actie ook heeft georganseerd; wij hebben een overeenkomst met KPN en daar vloeit het tegoed bij voetbalshop.nl uit voort. KPN hoort ons dan ook over alle voorwaarden, dus ook over de actoevoorwaarden, op een behoorlijke wijze te informeren. Dat is hier helaas niet gebeurd. Dus graag hoor ik nog wat KPN hier aan gaat doen.

Badge +19

Kpn gaat niets doen. U heeft een produkt gekocht van Samsung. En Samsung zegt als u dit produkt koopt dan krijgt u iets van ons. Zo simpel is het. 

Reputatie 7
Badge +15

@Bo Arnhem Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat je vanuit KPN alle informatie omtrent je bestelling hebt ontvangen maar geen informatie over het voetbalshop tegoed. Dit is namelijk geen actie van KPN maar van de leverancier van het toestel, in dit geval Samsung. Op het moment dat je het toestel aanschaft, bijvoorbeeld via onze website dan staat deze actie daar inderdaad bij vermeld, met een verwijzing naar de plek waar de actie aangevraagd kan worden. Op het moment dat dit bijvoorbeeld over het hoofd gezien wordt en je vindt niets van de actie terug bij je bestelling, kun je altijd contact opnemen met KPN. Wij zullen je dan echter wel doorverwijzen naar Samsung, de aanvraag moet bij hen worden ingediend. Op de duur van acties en de actievoorwaarden van Samsung heb ik helaas geen invloed. Zoals hierboven aangegeven zou je contact op kunnen nemen met Samsung. Ik durf alleen niet te zeggen hoe zij hier mee om gaan. 

Samsung gaat er heel simpel mee om. Te laat dus pech. Voelt erg klantonvriendelijk allemaal!