Beantwoord

Voicemail instellen

• 18 maart 2018
  • 2 reacties
  • 220 keer bekeken

Hey!

Al maanden lang heb ik hetzelfde probleem heb het al op meerdere manieren proberen op te lossen maar het is nog steeds niet gelukt. Elke keer als ik mijn voicemail wil instellen kan ik niet verder komen dan toets uw telefoonnummer in en sluit af met een hekje. Na kpn via de telefonische klantenservice en Facebook etc. gesproken te hebben gaven zij elke keer aan dat ik mijn voicemail moest activeren via 12331 en dat het dan na enkele minuten/uren wel moest lukken. Tot op heden zonder succes. Ik heb mijn abonnement toendertijd bij hi afgesloten.

Hebben jullie de oplossing voor mij? Voicemail is toch wel erg prettig (:

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Paul_ 20 maart 2018, 21:03

Hoi Jolien, welkom! Wat irritant dat het niet wil lukken met VoiceMail. Krijgen mensen die jou bellen nu helemaal geen optie om een bericht in te spreken? Of gaat het puur om zelf een melding in te kunnen spreken? Heb je het ook al proberen te activeren door AAN te SMS'en naar 1233? Ik ben benieuwd of dat wel lukt. Anders ga ik graag voor je op onderzoek uit natuurlijk.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jolien, welkom! Wat irritant dat het niet wil lukken met VoiceMail. Krijgen mensen die jou bellen nu helemaal geen optie om een bericht in te spreken? Of gaat het puur om zelf een melding in te kunnen spreken? Heb je het ook al proberen te activeren door AAN te SMS'en naar 1233? Ik ben benieuwd of dat wel lukt. Anders ga ik graag voor je op onderzoek uit natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +24
Is het inmiddels gelukt @Jolien789? Als ik nog kan helpen dan hoor ik dat graag.

Reageer