Beantwoord

voicemail instellen via MijnKPN

• 30 april 2015
  • 7 reacties
  • 719 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
ik wil mijn voicemail instellen via MijnKPN Mobiel maar

als ik op de link klik kom ik telkens op de inlogpagina

maar niet op de voicemail instellingen

icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 mei 2015, 09:13

Je mag me in een privébericht je 06-nummer, postcode + huisnummer en gebruikersnaam van mijnKPN sturen. Dan zal ik e.e.a. nakijken voor je. Begrijp ik goed dat je wel gewoon je abonnement en facturen in kunt zien in mijnKPN?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Francois,

Vul dan nog eens je login gegevens in. Je zult zien dat je dan in de oude omgeving van mijnKPN komt en daar kan je dan (onder andere) je voicemail instellen. Wil je me laten weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +13
beste marcia_,

helaas lukt dat niet kom ieder keer opnieuw uit op inlogpagina

de link van de voicemail werkt niet het lijkt dat die verkeert doorgelinkt word

het lukt niet met IE en niet via google chrome

Reputatie 7
Badge +28
Beste François,

Vreemd dat jij niet doorgelinkt wordt naar de oude mijnKPN omgeving.. Je zou onderstaande moeten krijgen. Wil je ook eens je cookies/cache legen en het dan nog eens proberen?

https://

Reputatie 7
Badge +13

ook met het legen van cookies/cache

lukt het mij nog steets niet

Reputatie 7
Badge +28
Ik was gisteren niet helemaal wakker volgens mij.. De printscreen die ik gemaakt heb, was een test via Mozilla Firefox. Ook een collega kon via Firefox bij zijn Voicemail instellingen komen. Zou je dat nog eens willen proberen en mij de uitkomst laten weten? Bedankt alvast. 

Reputatie 7
Badge +13
het lukt mij nog niet

kan het komen dat voicemail nog op hi staat

want mijn hi is wel omgezet naar KPN

Reputatie 7
Badge +28
Je mag me in een privébericht je 06-nummer, postcode + huisnummer en gebruikersnaam van mijnKPN sturen. Dan zal ik e.e.a. nakijken voor je. Begrijp ik goed dat je wel gewoon je abonnement en facturen in kunt zien in mijnKPN?

Reageer