Vraag

Voicemail werkt niet in Duitsland

  • 30 January 2019
  • 5 reacties
  • 138 keer bekeken

Goedemorgen, ik woon in Duitsland en ik heb een abonnement voor mijn mobiele telefoon bij KPN. Als ik via 1233 in het menu inbel, krijg ik te horen dat bellers dit bericht te horen krijgen. Dat klopt helaas niet. Als mensen bijv. vanuit Nederland bellen krijgen ze te horen dat de ontvanger op dit moment niet bereikbaar is. Ze kunnen ook geen boodschap achterlaten. KPN heeft me een tijdje geleden beloofd dit op te lossen. Is helaas niet gebeurd. Heeft iemand misschien een idee wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt, DagmarK

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @DagmarK, welkom! Heb je misschien ingesteld dat mensen geen bericht achter mogen laten? Dat werkt namelijk niet. Als je in het menu instelt dat mensen geen bericht in mogen spreken, dan krijgen deze mensen helemaal geen voicemail te horen. Dit is een probleem aan onze kant en dat is nog niet opgelost helaas.

Als dit niet is waar je tegenaan loopt, wil je dan je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik wat er in jouw geval aan de hand is.
Hallo Marcia, bedankt voor je reactie. Ik heb de voicemail wel geactiveerd. Heb het menu voor alle zekerheid nog eens doorlopen en gecontroleerd. Toen ik een van je collega´s aan de telefoon had, werd mij verteld dat dat probleem bekend is, dat er meer mensen die in het buitenland zitten, niet via de voicemail bereikbaar zijn. Ik zal mijn profiel updaten. Ben erg benieuwd of je me kunt helpen.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie niet meteen iets vreemds, maar zoek het graag verder voor je uit. Je geeft aan dat mensen die je bellen het bericht krijgen dat je niet bereikbaar bent. Gaat de telefoon wel over? Of hebben ze in dat geval helemaal niet de mogelijkheid om je aan de lijn te krijgen? Kan jij zelf wel bellen?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Beste Marcia, mijn excuses voor de vertraging! Ik was een paar dagen onderweg. Ik heb het voor alle zekerheid net nog eens geprobeerd: het werkt ineens!! Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar het lijkt opgelost te zijn. Ik zal het vanaf nu regelmatig controleren. Hartelijk dank voor je hulp!! Gr. Dagmar