Vooral Internet wordt Zorgeloos op 1 juli

Toon eerste bericht

68 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Beste Joran en andere mede forum leden

Bedankt voor de info, maar ik begrijp dat wanneer je alleen basis hebt, dan wel over kan gaan tot vooral internet instap! om van die actie gebruik van te kunnen maken betreffende 1-7-2018..Vooral Internet wordt Zorgeloos op 1 juli
Maar als ik op de Internet site kijk van de diverse sim only abbo's zie ik de term van *Vooral Internet Instap niet?
Stel dat er klanten zijn zoals ik die daar nu gebruik van wil maken met die overstap, wat moet je dan doen
En wat moet je dan gaan betalen en welke mogelijkheden zijn er?

Graag meer info van KPN webcare of Moderators , daar het korte tijd is om wat te kunnen beslissen
en het niet geheel duidelijk is.🤔

Want ik ga er dus van uit als je basis hebt, geen gebruik kan maken van die actie! of toch wel?
Ik heb als vb nu al jaren basis 1000 GB en 200 bel /sms met kpn voordeel etc. 2000 GB en 400 Bel/ min
en zou van * deze mogelijk ook gebruik van willen maken .😉 ☺
Kan ook privé gedaan worden met Moderator Erik of andere Webcare /Moderator zodat ik het uit kan leggen wat betreft mijn situatie.in deze is.
Hallo Joran,

Dank je wel. Deze upgrade kom net op tijd voor mij. Ik heb de abonnement KPN 2015 SO vooral internet standaard 200 min en 5GB door en door compleet te zijn is dit verdubbeld. mijn abonnement was net verlengbaar. om dit nu niet te verlengen scheelt dit wel. Ik betaal nu 20,35. Niet getreurd voor anderen. waarschijnlijk als er ooit weer een upgrade is geldt deze waarschijnlijk niet voor mij. 5G komt er aan de snelheden van de toekomt, kan ik waarschijnlijk alleen gebruik van maken als ik een nieuwe abonnement afsluit. Nu heb ik voordeel. Straks een ander.

voorlopig blijf ik bij KPN
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ronald58, ik heb even voor je gekeken. Ik zie dat je 2 aansluitingen: KPN Basis mobiel 2017 afneemt. De Vooral Internet 2015 wordt Zorgeloos 2015 in dezelfde line-up. Daar behoort de KPN Basis 2017 helaas niet onder.
Hallo mijn kinderen hebben een KPN Basis en een KPN BASIS 2016 abbonoment.
1 GB dus en met KPN compleet 2 GIG. Voor mij zou dat genoeg zijn maar voor Pubers ....

Nu lees ik alleen over Zorgeloos en in instapp abbo ? Waarom ?
En wat is dan de manier om toch naar Instap tijdelijk te gaan en weer terug naar Basis om toch meer MB te krijgen maar niet te veel gaat kosten
Kan iemand van KPN mij hiermee desnoods via prive bericht contacten ?
Ik ben zelf al wat verder er mee gegaan via de telefoon.
Ben er achter gekomen dat het loont om van Basis naar Zorgeloos Standaard te gaan
Dat kost van 9 euro extra per maand op 1 telefoon nummer. Die krijg dan 20 GB. Daarvan kan dan 10 GB worden verdeelt over de twee telefoonnummers.
Wel zei de man aan de telefoon dat je niet terug kan naar lager maar als ik dit lees wel:

https://www.kpn.com/faq/17192

Je kan je mobiele abonnement bundel nooit wijzigen naar een bundel die lager is dan het abonnement waar je oorspronkelijk mee bent begonnen
Wij zitten nu op BASIS en dat zal dan ook zo blijven dus dan zouden we toch ook weer in september of zo terug kunnen naar BASIS ? Is dit een constructie die dus kan ?
Groetjes
Badge
Bart.

Het had beter geweest dat KPN de keuze had gegeven aan degenen die het abb verlengd hadden voor het einde van de voorgaande abb periode, om te kiezen tussen het bestaande, die in dit geval voordeliger had uitgepakt, of het net aangegaan abb die eigenlijks te vroeg was verlengd en duurder uitvalt. As wel zo netjes geweest van KPN.
Reputatie 2
Astege schreef:

Wij zitten nu op BASIS en dat zal dan ook zo blijven dus dan zouden we toch ook weer in september of zo terug kunnen naar BASIS ? Is dit een constructie die dus kan ?

Wanneer je verlengt, kies je voor Zorgeloos Standaard (2017), dan stap je daar dus op in. Wijzig je nu naar Vooral Internet, dan wijzigt dat vanzelf per 1 juli naar Zorgeloos Standaard (2015). En zou je weer kunnen verlagen naar Basis (2015). Als je dan weer wilt verhogen, kom je op de prijs die Zorgeloos Standaard dan kost.

Mijn vader heeft Zorgeloos Standaard en genoeg data over. Toch kies ik er nu voor om van Basis naar Vooral Internet Instap te gaan, zo heb ik 4GB en onbeperkt bellen voor 15 euro. En zal ik voorlopig niets wijzigen bij KPN, zolang dat een voordelig abonnement is. Dit is een one-time-offer. Voordat dit aanbod kwam wilde ik verlagen naar Budget 100 en data delen van m'n vader, maar voor 6,50 euro per maand meer heb ik 4GB (eigen) data en i.p.v. 100 minuten mag ik onbeperkt bellen. Dat is die 6,50 euro wel waard.
Reputatie 1
Inderdaad mijn vooral internet instap is veranderd in zorgeloos instap maar geen verdubbeling van Mb en onbeperkt min/SMS zoals in de mail en hier in het forum staat. Gewoon weer een iemand blij maken met een dode mus. Bedankt KPN.
Reputatie 2
Er klopt niets meer van. Bij mijn abonnement staat KPN 2015 SO Zorgeloos Instap. Daaronder 150 minuten en 1GB. Bij verbruik staat wel 300 minuten en 2GB.

Maar het moet onbeperkt bellen en 4GB zijn. Ik heb nu gewoon Vooral Internet Instap met een andere naam. Hoe kan dit?
Reputatie 1
KPN belazert waarschijnlijk al weer de boel. Net als vorig jaar met de verdubbeling toen ook.de oude klanten met de 2015 abo buiten de boot vielen.
Reputatie 2
Nou, dat zal niet zo snel. Eerst maar eens afwachten op antwoord van Webcare. Wellicht is het verkeerd omgezet. Hoeveel data en belminuten heb jij nu staan dan?
Reputatie 1
[quote=N82]Nou, dat zal niet zo snel. Eerst maar eens afwachten op antwoord van Webcare. Wellicht is het verkeerd omgezet. Hoeveel data en belminuten heb jij nu staan dan?[/quote
150min en 1Gb
Reputatie 2
Contact gehad met KPN, het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Het probleem is dat de naam veranderd is, het tegoed niet. Dus als er meer klanten zijn met dit probleem, geen paniek, wordt opgelost. Geduld is een schone zaak, paniek kan altijd nog. 😉
Reputatie 1
N82 schreef:

Contact gehad met KPN, het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Het probleem is dat de naam veranderd is, het tegoed niet. Dus als er meer klanten zijn met dit probleem, geen paniek, wordt opgelost. Geduld is een schone zaak, paniek kan altijd nog. ;)

wat een stelletje amateurs.
Reputatie 2
Bruijnvis schreef:

Je reactie vindt ik persoonlijk erg jammer. Zonder extra kosten biedt KPN je een veel gunstiger abonnement aan met meer belminuten en meer data. Als ik KPN was had ik jouw abonnement als laatste omgezet.
Bruijnvis schreef:

N82 schreef:

Contact gehad met KPN, het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Het probleem is dat de naam veranderd is, het tegoed niet. Dus als er meer klanten zijn met dit probleem, geen paniek, wordt opgelost. Geduld is een schone zaak, paniek kan altijd nog. ;)

kijk. Dat zijn reacties waar men wat aan heeft! Bedankt Bruijnvis!
Reputatie 1
N82 schreef:

Bruijnvis schreef:

Je reactie vindt ik persoonlijk erg jammer. Zonder extra kosten biedt KPN je een veel gunstiger abonnement aan met meer belminuten en meer data. Als ik KPN was had ik jouw abonnement als laatste omgezet.

Ik betaal wel al bijna 1,5 jaar de hoofdprijs, dus het wordt tijd KPN iets aan zijn veel te dure oude abo's doet. Daarbij is de internetkwaliteit in buitenland vaak zeer slecht met roaming. Het is soms nog slechter dan met prepaid sim van KPN.
Zo een grote switch bereid je als KPN goed voor met een plan van aanpak en test dit in een testomgeving. Dus ik vind het inderdaad amateuristisch als het dan niet goed gaat.
Reputatie 2
Je vergeet dat er veel achter de abonnementen schuil gaat. Niet alleen een naam of bundel. Maar wellicht praat je anders als je de systemen een beetje kent.

Daarnaast: als je zo ontevreden bent, lijkt het me verstandiger dat je over vier maanden gaat kijken naar een andere, voordeligere en betere, provider.
Reputatie 1
N82 schreef:

Je vergeet dat er veel achter de abonnementen schuil gaat. Niet alleen een naam of bundel. Maar wellicht praat je anders als je de systemen een beetje kent.

Daarnaast: als je zo ontevreden bent, lijkt het me verstandiger dat je over vier maanden gaat kijken naar een andere, voordeligere en betere, provider.

Ga ik zeker doen bedankt voor de tip.
Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag allen,

Per vandaag zouden de Vooral Internet abonnementen vervangen worden door een Zorgeloos abonnement. Deze wijziging zorgt voor verdubbeling van jouw data en onbeperkt bellen en sms'en.

We zijn nog bezig om deze bundels aan te passen wat ervoor zorgt dat het Vooral Internet abonnement nog niet is gewijzigd naar een Zorgeloos abonnement.

Klanten die vandaag al hun bundel verbruikt hebben hoeven zich geen zorgen te maken. In dit overzicht zie je naar welke abonnement het wordt aangepast. Zolang je hieronder blijft worden er geen kosten in rekening gebracht. Mocht je nu al te weinig data hebben dan horen we dat graag van je en zullen we het handmatig aanvullen.

We zijn er druk mee bezig dit zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra er een update hierover is zullen we dit laten weten. Onze excuses hiervoor!
Als ik het goed begrijp moet de wijziging, in de app, nog worden aangepast. Ik ga dus voor zelfde abonnementskosten van 400 min naar onbeperkt, en van 10 mb naar 20 mb, ik heb kpn compleet.☺
Reputatie 7
Badge +15
Nette service @Vikash, mijn complimenten 🙂

ronaldho84 schreef:

Als ik het goed begrijp moet de wijziging, in de app, nog worden aangepast. Ik ga dus voor zelfde abonnementskosten van 400 min naar onbeperkt, en van 10 mb naar 20 mb, ik heb kpn compleet.☺

Waarschijnlijk bedoel je van 10GB naar 20GB 😉 Klein verschil maar wel belangrijk 🙂 Maar inderdaad, als je Vooral Internet Standaard (2015) hebt dan is dat inderdaad het geval.

Stel dat er een foutje ergens wordt gemaakt dan kan je natuurlijk altijd bellen met support om het recht te trekken, maar ik verwacht dat alles goed gaat 🙂
Reputatie 2
Ik zag in elk geval dat ik ook nu nog van Zorgeloos Instap voor 15 euro kan wijzigen naar Zorgeloos Standaard voor 20 euro. Ook achteraf blijft dit aanbod dus gewoon actief.

@KPN Houdt dit in dat ik bijvoorbeeld volgende maand naar Basis of Budget kan en dan als ik wil ooit weer naar Zorgeloos Instap voor 15 euro?
SjorsK schreef:

Nette service @Vikash, mijn complimenten 🙂

ronaldho84 schreef:

Waarschijnlijk bedoel je van 10GB naar 20GB 😉 Klein verschil maar wel belangrijk 🙂 Maar inderdaad, als je Vooral Internet Standaard (2015) hebt dan is dat inderdaad het geval.

Stel dat er een foutje ergens wordt gemaakt dan kan je natuurlijk altijd bellen met support om het recht te trekken, maar ik verwacht dat alles goed gaat :)

idd gb ipv mb,.Dank voor snelle reactie.
Reputatie 2
Bij mij klopt de informatie nu in Mijn KPN. Bedankt voor de snelle oplossing KPN. Ben alleen nog benieuwd naar antwoord op mijn bovenstaande vraag. 🙂

Reageer