Beantwoord

Voordeel van verlengen mobiel abonnement ?

• 3 november 2018
  • 3 reacties
  • 395 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Ik heb de keuze om mijn abonnement te verlengen, of over te stappen naar een andere provider.
Nu vraag ik mijn af wat nu de voordelen zijn als je als klant bij KPN blijft?

Ik zie geen prijs verschil tussen nieuwe klanten en klanten die mogen verlengen, ben voor beide net zoveel kwijt maar bij een nieuwe klant krijg je een gratis Harman Kardon onyx studio 4 speaker twv 150 euro?

Had minstens een tegemoetkoming verwacht voor vaste klanten, in de vorm van korting abonnement, of korting op de bijbetaling van je nieuw te bestellen toestel? Dit om de/ een klant te behouden...🤝🏻
icon

Beste antwoord door Joran 4 november 2018, 12:43

Hoi Webloq, we zijn een paar jaar geleden gestopt met verschillende aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten. Ik denk dat beide keuzes voor en nadelen hebben maar geen van de opties zal iedereen tevreden maken. De Harman Kardon actie geldt ook voor bestaande klanten, deze actie is echter voor een extra abonnement. Zie de voorwaarden onderaan KPN - Kom jij in aanmerking voor de Harman Kardon speaker?.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Webloq, we zijn een paar jaar geleden gestopt met verschillende aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten. Ik denk dat beide keuzes voor en nadelen hebben maar geen van de opties zal iedereen tevreden maken. De Harman Kardon actie geldt ook voor bestaande klanten, deze actie is echter voor een extra abonnement. Zie de voorwaarden onderaan KPN - Kom jij in aanmerking voor de Harman Kardon speaker?.
Reputatie 4
Badge +4
@Joran bedankt voor je antwoord!

Ik zit nu bij Vodafone πŸ‘πŸ»
Groot gelijk @webloq vaste klanten naaien noem ik dat want je verplicht ze gewoon om nog een abonnement af te sluiten om ook in aanmerking te komen voor zon speaker.

Reageer