Op 24/4 (op 18:48) heb ik een bericht gekregen dat ik 50% van mijn bundel heb gebruikt, en meteen daarna (op 18:50) heb ik weer een bericht gekregen dat ik 75% van mijn bundel heb gebruikt! Bij de eerst melding stond er op dat bij 100% gebruik, zou ik een nieuwe SMS ontvangen (Dit ter automatisch beschermen tegen onverwachte internetkosten). Maar het SMS dat ik mijn complete bundel 100% heb gebruikt, heb ik nooit ontvangen. Maar mijn telefoon is helemaal geblokkeerd en ik krijg steeds het melding dat het ''geen netwerk (TURCELL) kan vinden''! Kennelijk - dat is mijn verklaring - het systeem heeft zichzelf automatische geblokkeerd om me te beschermen tegen internetkosten.
Ik verblijf nog 1,5 maand hier en wil geen bundel van KPN meer; ik heb een Turkse mobiel van TURKCELL. Ik hoop dat dit blokkade op mijn Ned. mobiel opgeheven wordt op 11 Mei (kontrakt was voor 31 dagen). Ik internet nooit hier, wou het telefoon alleen gebruiken voor sms'en, af en toe (kort)bellen, vluchtcode's te ontvangen e.d. Dus, geen internetten, facebook spelletjes e.d. Kan iemand van forum of KPN me een verklaring geven of deze euvel volgende week zihzelf opheven of iets anders aan de hand is? Mijn dank.
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel