Vraag

Voordelen mobiel abonnement in combinatie met internet & TV

• 28 mei 2018
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Hallo,
Ik heb recentelijk een mobiel abonnemet met telefoon gekocht bij KNP. Omdat ik al internet en tv van KPN had zou ik de volgende voordelen krijgen:
- €5,- extra korting elke maand
-Dubbel zoveel data
-Verdubbeling van bel-, sms- en databundel
-Gratis zenderpakket
De 5 euro korting per maand krijg ik wel maar de andere voordelen heb ik nog niet gekregen. Ik krijg zelfs een alarm sms dat ik 75% van mn data heb gebruikt, maar dat was bij ongeveer 750mb, terwijl ik volgens de dubbeling 2 GB data in totaal per maand heb, en dus niet 1 GB. Hoe kan deze dubbele data (zowel internet als bel/sms) geactiveerd worden? En hoe kan ik het gratis zenderpakket vinden?
Vriendelijke groet,
Tim Breur

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tim,

Goed dat je me even aanspreekt, want dat zijn te mooie voordelen om mis te lopen. Wanneer je Internet, TV en ook nog een mobiel abonnement van KPN hebt, dan kom je inderdaad in aanmerking voor de voordelen die je op een rijtje hebt gezet. Ik kijk graag voor je of alle voordelen voor je ingeschakeld zijn.

Om dat te doen heb ik meer gegevens van je nodig. Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je hierop reageren? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer informatie!

Ik hoor graag van je!

Reageer