Beantwoord

Voorraad melding

  • 7 December 2019
  • 10 reacties
  • 292 keer bekeken

Badge

Wat ik * vind van kpn is dat er geen voorraadstatus zichtbaar is. Nu heb ik een gisteren een nieuwe telefoon besteld en krijg ik daarna pas te horen dat toestel niet op voorraad is. Ik ben benieuwd wanneer mijn nieuwe abonnement ingaat, dat zal wel meteen in gaan zeker?

*Admin: reactie aangepast i.v.m. huisregels.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 December 2019, 19:27

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dat is ook best waardeloos. 
 

Zelf zou ik naar een winkel van KPN toegaan als ik een nieuwe telefoon zou willen kopen. Want de winkels hebben normaliter een (kleine) voorraad. 
 

Nu ben je in onzekerheid wanneer je de telefoon gaat ontvangen en dat is niet prettig. 

Badge

Ik was eerst naar de KPN shop geweest.

Daar kreeg ik te horen dat deze op voorraad was

Pas na einde invullen gegevens kreeg ik door dat KPN medewerker een 128GB toestel op de toonbank had liggen, terwijl ik het over de 64Gb toestel heb gehad, toen kreeg ik te horen dat at toestel toch niet op voorraad was.

Via internet bestellen zou het toestel opgestuurd worden en zou ik deze de volgende dag thuis hebben.

Heb dus thuis toestel besteld, in de hoop het toestel de volgende dag thuis te hebben, uiteindelijk toestel toch niet op voorraad.\

Verkoop truc?

Reputatie 7
Badge +28

Die medewerker in een winkel gaat jou echt niet op die manier expres dwarszitten. 
 

Het blijft vervelend, met die 128 GB had je nu meteen plezier gehad.

 

Reputatie 7
Badge +21

@koenavvel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij je nu voelt alsof je in de maling genomen bent. Dat is niet zo! Alleen kunnen de winkelmedewerkers ook niet exact op dat moment de voorraad zien. Om welke kleur gaat het? Dan kan ik even kijken wanneer hij weer verwacht wordt.

Omdat je het abonnement hebt afgesloten mét toestel, zal deze pas ingaan op het moment dat je jouw toestel ontvangen hebt of zelfs pas als je huidige contract eindigt (bij een lopend contract en verlenging). Dus dat moet helemaal goed komen!

Badge

iPhone 11 64GB zwart

Reputatie 7
Badge +24

Hi Koen, ik neem het even over van Susan. De iPhone 11 64 Gb zwart is op voorraad bij KPN, dat zou dus onderweg moeten zijn. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. Graag ook het 06 nummer waar het om gaat. 

Reputatie 7
Badge +21

@koenavvel, mochten we het nog voor je kunnen nakijken dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +21

@koenavvel heb je jouw iPhone inmiddels ontvangen van KPN?

Badge

Ja ik heb hem ontvangen! De 10de van december terwijl toestel pas vanaf 13 december weer op voorraad zou zijn. Klagen op social media helpt!

Reputatie 7
Badge +21

@koenavvel, kijk dat is een meevaller! Top, geniet van deze dagen én je nieuwe toestel!

Reageer