Beantwoord

VR bril KPN promotie

• 5 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 836 keer bekeken

Goedemorgen

Kan iemand mij vertellen of de KPN promotie actie VR bril bij een galaxy S7 edge ook geldig is wanneer ik afsluit via een tussenpersoon als Belsimpel of CoolBlue?

Dankjewel.

Met vriendelijke groet,
Kelly
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 5 oktober 2016, 12:35

In de voorwaarden staat: "Toestel moet zijn aangekocht via de KPN kanalen. Geldt voor aankoop van toestel in alle interne en externe KPN kanalen."

Verder vermoed ik dat dit niet het geval is anders had Coolblue daar waarschijnlijk wel mee geadverteerd op de bestelpagina.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
In de voorwaarden staat: "Toestel moet zijn aangekocht via de KPN kanalen. Geldt voor aankoop van toestel in alle interne en externe KPN kanalen."

Verder vermoed ik dat dit niet het geval is anders had Coolblue daar waarschijnlijk wel mee geadverteerd op de bestelpagina.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Kelly! Onder externe KPN kanalen valt alleen Phonehouse. Via Belsimpel en Coolblue kun je dus helaas geen gebruik maken van deze actie.

Samsung heeft zelf overigens ook promoties voor toestellen, die staan los van een aanbieder. Bekijk daarvoor Samsung Promotions voor de huidige acties. Je krijgt nu bijvoorbeeld gratis een 128GB SD-kaart bij de S7 Edge 🙂

Reageer