Vraag Bestelling

• 22 september 2014
  • 2 reacties
  • 391 keer bekeken

Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag om 0:06 netjes een iphone 6 plus bij jullie besteld en ik kreeg ook netjes een bevestiging toegestuurd naar mijn mail. Maar nu werd ik vandaag gebeld dat mijn bestelling net pas bevestigd is?? En gelijk mijn zorg over het weer achteraan staan in de virtuele rij bevestigd heb gekregen?? wat is hier nou mis gegaan? en waarom sta ik gewoon niet netjes op mijn plek waar ik hoor te staan (0:06 op 19-9)? ik had dit weekend al gebeld of het allemaal goed is gegaan want ik kon mijn orderstatus maar niet checken.. en toen zei die meneer van de klanten service dat het allemaal goed komt en genoteerd staat alleen vanwege de drukte konden ze de status nog niet zien ofzoiets....

Ik zou het erg op prijs stellen dat ik mijn plekje vooraan in de rij weer krijg 🙂 dit vind ik echt belachelijk..

Order nummer = KM54253133

mvg Peter

2 reacties

Als eerste besteld =
als eerste in huis

dit is gewoon kant en klare onzin dus..

beste cindy,

mij is verteld aan de telefoon dat mijn bestelling fout was gegaan iets met id gegevens en dat hij pas maandag besteld zou zijn en ik gelijk gevraagd of ik ook achteraan de rij sta en toen zij ze waarschijnlijk wel. heeft u hier inzage in en als dit zo is kan mijn bevestigings mail laten zien (0:06 19-sept) dat ik optijd ben geweest, vind dit anders echt belachelijk.

mvg peter

Reageer