Beantwoord

Waarom moet ik twintig euro eenmalige kosten betalen?

  • 3 April 2020
  • 4 reacties
  • 305 keer bekeken

Ik krijg bij elke maandelijkse factuur een bijkomend bedrag van €20 aan eenmalige kosten? 
Waarvoor moet ik per maand €20 aan extra eenmalige kosten betalen?

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 April 2020, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Denies80 , is dat niet de maandelijkseaflossing van je gefinancierde mobiele telefoon?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Denies80. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je graag wilt weten waarom deze kosten in rekening zijn gebracht. Vaak staat op pagina 2 van jouw factuur ‘Overzicht per aansluiting’ vermeldt waarom deze kosten in rekening zijn gebracht. Als je wilt dat ik het voor je uitzoek, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Laat je mij weten of het is gelukt om het te achterhalen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Denies80. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je graag wilt weten waarom deze kosten in rekening zijn gebracht. Vaak staat op pagina 2 van jouw factuur ‘Overzicht per aansluiting’ vermeldt waarom deze kosten in rekening zijn gebracht. Als je wilt dat ik het voor je uitzoek, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Laat je mij weten of het is gelukt om het te achterhalen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels een antwoord hebt op jouw vraag. Als dit niet het geval is, dan help ik je graag verder!

Omdat dat nu 2 euro is, @albertuden .

2 jaar (twee jaar ?) geleden was mijn huidige abonnement bijna 3 euro minder dan nu. En mijn huur, en mijn electriciteit en mijn zorgverzekering en mijn …..

Alles wordt duurder. Daar doe je weinig aan.