Beantwoord

Vraag over prijs en van abonnement en verdubbeling data met KPN Compleet

  • 31 August 2019
  • 8 reacties
  • 385 keer bekeken

Vanmorgen een nieuw abonnement besteld met de onderstaande specificaties, alleen was het vanmorgen € 14,00 en nu € 15,00.
Ik keek hier nog eens naar, omdat in de ontvangen bevestigingsmail wel de korting van € 5,00 was opgenomen, maar niet de verdubbeling van data en bel/sms tegoed. Ik neem aan dat mijn abonnement € 14,00 gaat kosten, zoals in de mail staat verwoord, en de verdubbelingen nog moeten plaatsvinden. Gaarne al dan niet bevestiging hiervan. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.








Mail:

[h4]Sim Only[/h4]
2 GB en 150 min/sms € 23,00
€ 19,00
KPN Compleet korting
€-5,00
Totaal per maand
€ 14,00

Om gebruik te kunnen maken van KPN Compleet dient uw aanvraag te voldoen aan onze KPN Compleet voorwaarden. De getoonde korting is een indicatie totdat uw aanvraag door KPN is geaccepteerd. Aan deze korting kunnen geen rechten worden ontleend.


Eenmalige kosten
via factuur
Aansluitkosten
€ 25,00
Totaal eenmalig
via factuur
€ 25,00

Eenmalige kosten
3-in-1 SIM-kaart
€ 0,00
Totaal eenmalig
€ 0,00

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door wjb 1 September 2019, 13:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ik heb nog nooit (laatste jaren) een abo met data voor minder dan 15 euro gezien. Die 4 gb is al dubbele data.
4 GB staat op de site, maar niet in de bevestigingsmail. Vanmorgen stond op de site nog € 14,00 (ook in de bevestigingsmail) en nu € 15,00.
mijn vraag is dus: zijn de gegevens in de mail juist en worden de verdubbelingen nog toegepast?
Reputatie 7
Jij hebt gekozen voor 150 belminuten per maand i.p.v. onbeperkt. Dat is die €1,- verschil.


De verdubbeling van data en belminuten gaat pas in nadat jouw telefoonnummer voor KPN Compleet aangemeld is. Vanaf dat moment zal je ook de €5,- korting krijgen.
Wacht dus niet te lang met het aanmelden.
Inderdaad, zie ik nu pas. Bedankt. ‘t Valt ook allemaal niet mee voor een ouwe L*L.
mijn tel.nr. Is al aangemeld voor KPN Compleet. Nummerbehoud bij KPN.
4 GB staat op de site, maar niet in de bevestigingsmail. Mijn vraag is dus: zijn de gegevens in de mail juist en worden de verdubbelingen nog toegepast?
Reputatie 7
4 GB staat op de site, maar niet in de bevestigingsmail. Mijn vraag is dus: zijn de gegevens in de mail juist en worden de verdubbelingen nog toegepast?
Die verdubbeling wordt nog toegepast. Jouw abonnement is een 150 belminuten met 2GB abonnement en zo wordt dat ook in de mail bevestigd.
Met KPN Compleet zal dit echter verdubbeld worden.
OO, bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Casey Welkom met het nieuwe abonnement! 🙂 En heel mooi om te zien dat @wjb al het nodige detectivewerk heeft verricht en alles heeft kunnen verduidelijken!

Reageer