Beantwoord

Vragen mobiel abonnement

• 29 april 2013
  • 2 reacties
  • 6540 keer bekeken

Ik heb op het moment een KPN abonnement voor mijn BlackBerry, deze loopt nog tot net na de zomer. Nu is het zo dat ik van plan ben alvast een S4 te kopen. Ik heb echter wel een paar vragen. Als ik een S4 koop dan heb ik een nieuwe simkaart nodig (een microsim, ik heb nu nog een normale simkaart). Ik was er al achter dat ik deze via mijn KPN kan bestellen, maar kan ik deze ook gewoon bij een KPN winkel kopen en dan direct mee krijgen (zou ik persoonlijk makkelijker vinden)? Ook vroeg ik me af of mijn abonnement het wel zou doen op een S4? Ik heb het dan met name over de BlackBerry bundel. Het was me al opgevallen dat als ik mijn abonnement via mijn KPN wil aanpassen dat ik deze niet kan uitschakelen. Dit maakt me op zich niet zo veel uit aangezien het toch maar vijf euro per maand is en mijn abonnement nog maar een paar maanden loopt en ik hem daarna alsnog kan uitschakelen, maar de vraag is nu wel of mijn abonnement het wel gewoon zal blijven doen?

icon

Beste antwoord door jeroen470 30 april 2013, 09:33

Hoi, Je hebt inderdaad een microsim nodig die je in de winkel kan ophalen, 1200 bellen of via mijnkpn.com.

De bb bundel zou in principe geen problemen moeten opleveren in je GS4. Ik ken iemand met een iphone en een GS3 met een bb bundel kaartje. Dat gaat perfect.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hoi, Je hebt inderdaad een microsim nodig die je in de winkel kan ophalen, 1200 bellen of via mijnkpn.com.

De bb bundel zou in principe geen problemen moeten opleveren in je GS4. Ik ken iemand met een iphone en een GS3 met een bb bundel kaartje. Dat gaat perfect.

Reputatie 4
Badge +2
De BlackBerry bundel is geen probleem. Op het moment dat je de sim kaart in een niet BlackBerry telefoon stop dan maakt die telefoon alleen gebruik van de internet functie. De BlackBerry dienst zal niet worden geactiveerd.

Je moet er alleen even goed op letten dat je de BlackBerry bundel op tijd uit zet. Om onnodige kosten te voorkomen.

Reageer