Vraag

Waar blijft m’n Huwaei P30 pro?

  • 15 April 2019
  • 6 reacties
  • 228 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

10 dagen geleden heb ik de Huwaei P30 Pro (Aurora) pre-order besteld bij jullie en helaas nog steeds geen telefoon. Ook geen datum wanneer ik de telefoon kan verwachten. Via chat te horen gekregen eind april, maar via de mail krijg ik alleen het bericht is niet op voorraad, we doen ons best het toestel z.s.m. bij je te krijgen.
Er wordt volop reclame gemaakt, nu verkrijgbaar bij KPN (alleen een paar weken wachten?)?
Jammer KPN, hopelijk kunnen jullie je klanten beter op de hoogte houden. Ondanks jullie misschien ook afhankelijk zijn van anderen.

Mvg,

Stefanie

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 3
Mijn vriendin heeft de telefoon 10 april besteld en 11 april ontvangen. Lijkt me dat er iets misgaat?
Mijn vriendin heeft de telefoon 10 april besteld en 11 april ontvangen. Lijkt me dat er iets misgaat?
Dat denk ik dan ook 🤔
@Steefiee1 Ik kan me levendig indenken dat je met smart op het toestel zit te wachten. Wij zouden uiteraard niks liever doen dan je per direct eentje opsturen maar het feit is nu eenmaal dat het type wat jij wilt hebben nu niet op voorraad is. Zoals de collega al aangaf gaan we er van uit dat we eind april weer kunnen leveren. Ik snap de frustratie maar kan het momenteel niet mooier maken.
Ik heb op 13 april de huawei p30 pro aurora besteld en ik kreeg een bericht dat vanaf 18 april de telefoons weer leverbaar zijn? Maar hier lees ik weer eind april.
Is 't nu 18 april of eind april dat de telefoons weer leverbaar zijn? Erg vervelend dat lange wachten zo.
Ik heb op 13 april de huawei p30 pro aurora besteld en ik kreeg een bericht dat vanaf 18 april de telefoons weer leverbaar zijn? Maar hier lees ik weer eind april.
Is 't nu 18 april of eind april dat de telefoons weer leverbaar zijn? Erg vervelend dat lange wachten zo.

Dat kreeg ik afgelopen maandag ook te horen via de telefonisch klantenservice.. maar helaas vandaag wederom weer een smsje gekregen dat bij nog niet op voorraad is.. jammer.. hopelijk eind April dan maar
Uiteraard hoop ik dat ook! De verwachting is inderdaad eind april. Via de orderstatus kun je dit in de gaten houden. Helaas heb ik dus geen exacte datum voor jullie 😢