Beantwoord

Waar blijft mijn telefoon?

• 24 april 2017
  • 31 reacties
  • 553 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik kom via 0800-0105 geen stap verder dus dan maar op deze manier. Mijn dochters hebben op 16 april elk een telefoon besteld via de website. 1 telefoon is keurig bezorgd, de andere helaas niet door een fout in het systeem. Wel is beide keren (480€) met iDEAL betaald en die bedragen zijn ook afgeschreven.

Wij bellen met 0800-0105 en het probleem leek opgelost. Wij zouden die 480 € terug krijgen en dan over een aantal weken zouden wij dat bedrag via een acceptgiro voldoen. Ook was er een bezorg moment bepaald, zondag 23 april. Vrij snel daarna kregen we bericht van KPN dat zondag niet kon vanwege de drukte. Het eerste volgende tijdstip was vandaag (24-4) tussen 12 en 3 uur. Maar helaas, geen koerier. Ik weer bellen en nu krijg ik het ene verhaal na het andere en niets klopt. Ik heb met de pakketdienst gebeld en het pakketje ligt daar gewoon. Ook moesten we 480 € pinnen bij de koerier ! Dat was niet afgesproken zie bovenstaand en dat gaat ook niet gebeuren, wij hebben al betaald.

Kortom: ik zou graag willen weten wanneer die telefoon komt want via het infonummer wordt ik ook niets wijs, de laatste keer werd de verbinding gewoon verbroken dus daar heb ik niets aan.

Graag alleen reactie van moderators, ik heb niets aan reacties die mij toch niet verder kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door bluesky1963 19 mei 2017, 13:00

Het geld is terug op onze rekening !
Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 1
Badge
Nou breekt mijn klomp: krijg ik net 3 mails van KPN: een mail van 17.45 met daarin dat de telefoon bezorgd wordt op 24-4 tussen 12 en 13.45... En de 2e zegt dat de koerier langs is geweest en wij niet thuis waren. Wij waren wel degelijk thuis. En de derde zegt dat wij een nieuw bezorg moment kunnen inplannen. En nu staat er ook een heel ander bestelnummer. Dit nummer is wel te vinden op de site voor de bezorgdatum maar daar staat ook dat de 480€ betaald moet worden onder rembours. En dat gaat niet gebeuren zoals ik in de vorige post al zei wat die is al betaald!!

Sorry KPN maar dit is niet wat ik van jullie gewend ben.
Reputatie 7
Badge +28
Hi @Bluesky1963, goed je weer op ons forum te zien. Wat balen dat het niet gaat zoals zou moeten, wat een gedoe! Ik begrijp goed dat je die iDEAL betaling terug zou krijgen, maar nog niet terug hebt? Normaliter kan je bij een nieuw abonnement inderdaad alleen via iDEAL of onder rembours betalen. Het kan niet later via een acceptgiro, dat kan alleen bij verlengingen. Ik ben dus heel nieuwsgierig wat er precies aan de hand is.

Reageer je op mijn privébericht ? Met de betreffende gegevens ga ik dan voor je aan de slag.

Edit: ook heb ik de telefoonnummers in je eerste post even aangepast, omdat we 0800- en geen 0900-nummers hebben 🙂
Reputatie 1
Badge
Hallo Marcia, bedankt voor je reactie. Er is mij wel degelijk toegezegd dat het op de deze manier zou gaan, je hebt gelijk dat het niet standaard is maar dat medewerkers van de klantenservice zoiets mogen doen zo is mij verteld en als mij dat is toegezegd ga ik er ook van uit dat dat zo is.

Ik wordt om 5 uur terug gebeld als het goed is, daarna reageer ik op je prive bericht. De koerier is inmiddels geweest en ik moest 480€ pinnen wat ik dus niet gedaan heb ! Hij heeft hij het pakket weer meegenomen en ik heb ik dus nog steeds niets.
Reputatie 7
Badge +28
Dan wachten we dat even af! Mocht je dan nog uitgekomen zijn, stuur me dan even het privébericht. Mijn collega @Cindy_ kijkt er morgen dan even naar, omdat ik er vrijdag pas weer ben.
Reputatie 1
Badge
Wederom dank voor je reactie. Ik ben inmiddels teruggebeld en waarschijnlijk wordt alles terug gedraaid en wordt er een nieuwe bestelling gedaan.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @bluesky1963, goed om te lezen dat er contact is geweest en bedankt voor je bericht hierover. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen hierin, laat het dan aan ons weten!
Reputatie 1
Badge
Ik heb een aantal keren contact gehad met de klanten service maar er is nog steeds geen oplossing! Ik wordt er een beetje moe van. Nu zijn we 2 weken verder, nog steeds geen telefoon en ook de 480€ is nog steeds niet terug. KPN heeft mij beloofd dat ik die 75€ cashback van Samsung ook terug krijg (die actie is inmiddels afgelopen, wel in de actieperiode besteld) maar ik heb dus nog steeds geen telefoon Alsof het niet op kan: weer een mailtje met nu een annulering en ja hoor, weer een ander ordernummer. Ik weet niet welke moderator dit oppakt maar dat hoor ik wel. dan stuur ik de gegevens.
Reputatie 7
Badge +24
Wat balen @bluesky1963, totaal niet zoals het hoort te gaan. Beantwoord je het privébericht dat je zo ontvangt met je gegevens?
Reputatie 1
Badge
Hallo Cindy, privebericht is gestuurd.
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie het, dank je! Ik voorzie je van een inhoudelijke reactie per privébericht.
Reputatie 7
Badge +24
Inmiddels is gelukkig het een en ander duidelijker over het geld dat nog niet terug is gestort van @bluesky1963.
Reputatie 7
Badge +24
De 480 euro staat klaar om uitbetaald te worden naar @bluesky1963. Zoals ook gezegd in mijn privébericht; erg bedankt voor je geduld hierin en sorry hoe dit gelopen is!
Reputatie 1
Badge
Mijn geduld raakt zo langzamerhand op, ik heb het geld nog steeds niet terug 😞 Als ik zelf geld overmaak staat dat de volgende dag op de tegenrekening, waarom moet het zo lang duren bij KPN? Uren aan de telefoon gehangen, berichten sturen en het schiet niet op. Ik zou graag zien dat het geregeld wordt want ik baal dat ik steeds moet zeuren om mijn geld.
Reputatie 7
Badge +24
Ik begrijp goed dat je geduld opraakt en ik moet toegeven dat het ook lang duurt. Zoals aangegeven in het privébericht van gisteren ga ik er weer achteraan voor je.
Reputatie 1
Badge
Het geld is terug op onze rekening !
Reputatie 7
Badge +24
Gelukkig zeg! Een goed begin van het weekend 🙂.
Nogmaals mijn excuses hoe dit gelopen is en ik ben blij dat het nu weer in orde is.
Reputatie 1
Badge
Gisteren gelijk een nieuwe telefoon besteld, echter is deze vandaag ook weer niet in "mijn bestelling": te vinden. Dat was de vorige keer ook zo en toen ging het mis en het lijkt erop dat het nu ook weer zo is. We zullen zien...
Reputatie 7
Badge +28
Dat meen je niet! Hou het in de gaten en trek aan de bel als het inderdaad mis gaat hoor! Dan gaan Cindy en ik weer voor je aan de slag. Voor nu hoop ik dat het gewoon goed gaat en duim ik voor je. Laat je het even weten of het goed afloopt?
Reputatie 1
Badge
Toch maar gebeld en mijn vermoeden was terecht, weer fout gegaan 😞 Ik snap niet wat er fout gaat maar kennelijk zit er een fout in jullie systeem. De aanvraag was wel goed maar de bestelling van de telefoon niet.

We hebben nu samen met de helpdesk weer een nieuwe bestelling gedaan en die is inmiddels ook bevestigd. Nu maar hopen dat dit dan goed gaat.

Het zou een mooi gebaar zijn als jullie met een vorm van compansetie komen want we zijn nu al langer dan een maand bezig om een telefoon te kopen.....
Reputatie 1
Badge
Ik weet niet hoe jullie het voor elkaar krijgen maar het is weer gelukt: WEER GEEN KOERIER :(:(

En dus ook geen telefoon....

Sorry voor mijn cynisme maar ik ben er helemaal klaar mee. Mijn dochter zit al meer dan een maand te wachten op haar nieuwe telefoon. Gelukkig hebben we deze keer niet via iDeal betaald dus hoef ik nu niet weer een maand op mijn geld te wachten.

Ik weet niet wat er gaat gebeuren maar ik wacht tot dinsdag, als er dan nog geen telefoon geleverd is, is het einde KPN, dan ga ik naar een andere provider...

PS: kennelijk heeft de helpdesk medewerker die bestelling ook via internet gedaan omdat ie in "mijn bestelling" ook weer niet gevonden werd dus hoogstwaarschijnlijk zit er een flinke bug in jullie systeem.
Reputatie 7
Badge +18
Ik weet niet hoe jullie het voor elkaar krijgen maar het is weer gelukt: WEER GEEN KOERIER :(:(

En dus ook geen telefoon....

Sorry voor mijn cynisme maar ik ben er helemaal klaar mee. Mijn dochter zit al meer dan een maand te wachten op haar nieuwe telefoon. Gelukkig hebben we deze keer niet via iDeal betaald dus hoef ik nu niet weer een maand op mijn geld te wachten.

Ik weet niet wat er gaat gebeuren maar ik wacht tot dinsdag, als er dan nog geen telefoon geleverd is, is het einde KPN, dan ga ik naar een andere provider...
Wat vervelend dat de telefoon nog niet bij jullie is gearriveerd. Als het goed is, moet u een sms of mail hebben gehad van een koerier wanneer en hoe laat ie bij jullie komt. Heeft u ook geen 3S Code gehad?
Reputatie 1
Badge
Nee, niks niks en nog eens niks, alleen maar mooie beloften...
Reputatie 7
Badge +28
Goed dat je dit bij ons meldt! Dit is absoluut niet de bedoeling.. Op dit moment zijn andere afdelingen niet bereikbaar, maar morgenochtend gaan Cindy en ik voor je aan de slag. We gaan voor je uitzoeken wat er aan de hand is en hoe we dit voor je op gaan lossen. Sorry!
Reputatie 1
Badge
Hi Marcia, ik moet helaas een deadline stellen anders blijven we bezig en dat doen we al langer dan een maand. Als er dinsdag nog geen koerier is geweest dan stap ik over naar een andere provider, het heeft nu lang genoeg geduurd. Dan maar geen 75 € cashback die ik nog te goed had.
Reputatie 7
Badge +28
Dat snap ik heel goed hoor! Ik zou dat ook doen als ik in jouw schoenen stond. Daarom gaan we er morgenochtend meteen mee aan de slag. Aan ons zal het in ieder geval niet liggen!

Reageer