Beantwoord

Waar blijft mijn telefoon?

• 24 april 2017
  • 31 reacties
  • 552 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Twee vrouw sterk. Dat moet toch goed komen. 😛
Reputatie 7
Badge +18
Twee vrouw sterk. Dat moet toch goed komen. :PJa joh! Dat komt goed zeker wel goed. 😛
Reputatie 1
Badge
@ Marcia en Cindy,
ik heb jullie beide een prive bericht gestuurd met de bestelnummers die niet werken.

@ peter g en dennis schreve: Hoe goed bedoeld ook, ik heb liever dat jullie niet reageren want zo wordt dit topic onleesbaar, bovendien kunnen jullie toch niets toevoegen waar ik wat aan heb. Ik krijg steeds mailtjes dat er een nieuw bericht geplaatst is en dan kijk ik en zie ik dit soort opmerkingen. Dat had ik ook al aangegeven in mijn alleereerste post in dit topic: alleen moderators.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb het uitgezocht en heb inmiddels duidelijk wat er aan de hand is. Je krijgt zo een privébericht van me met uitleg, hopelijk wordt het dan duidelijk. Ik heb in ieder geval intern aangekaart dat de communicatie zeer te wensen over laat en dat we dit in de toekomst aan moeten passen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Badge
We weten nu meer: de aanvragen werden uit het systeem gegooid door de order leverancier, dit zou dan te maken hebben met een BKR registratie. Nu is het zo dat als je een telefoon besteld op afbetaling dat je een een extra pagina moet invullen om te kijken of je wel kredietwaardig bent.

Wij hebben aangegeven om de telefoon in 1 keer te betalen dus hebben we die extra pagina ook niet gezien. Bovendien staat mijn dochter niet bij het BKR geregistreerd. Door een fout in het systeem wordt de order toch geannuleerd.

De telefoon wordt nu via een kpn winkel gekocht omdat bestellen via de website op dit moment onbetrouwbaar is. En dus ben ik blij dat ik niet via iDeal betaald heb anders was ik die ook weer voor een maand kwijt geweest. Ik wil Cindy en Marcia bedanken voor hun hulp !
Reputatie 7
Badge +28
Goed om te lezen dat je in ieder geval met onze hulp wel tevreden bent! We hebben dan ook onze uiterste best gedaan 🙂. Voor wat betreft de website: we hebben dit intern ook aangekaart. Er moeten niet nog meer klanten hier last van hebben! Jij bedankt voor je geduld en nogmaals excuses vanuit ons.

Reageer