Beantwoord

waar blijft order 4336654

  • 13 January 2021
  • 17 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 1

heb 3 januari bevestiging gekregen mbt order 4336654 
maar: ik heb nog niet eens een verzendbevestiging!

 

Ging er wat fout? Wanner kan ik hem verwachten?

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 January 2021, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @geert van het hout ,

Heb je al wat gehoord? Je was niet de enige met dit soort problemen. 

 

Moderator Erik geeft in een ander topic aan : 

 

Zoals jullie inmiddels weten zijn er problemen met de levering. Of eigenlijk moet ik zeggen, waren. Op het moment dat je het bestelformulier hebt ingevuld krijg je direct een bevestiging dat je dat hebt gedaan. De inhoud van het formulier gaat vervolgens de bestelsoftware in die zorgt voor de daadwerkelijke levering van alles, en dat het in onze systemen allemaal goed aan elkaar gekoppeld wordt enzovoort. In die bestelsoftware ging het mis, waardoor een aantal bestellingen niet daadwerkelijk zijn doorgezet. Inmiddels is het probleem gevonden, en hersteld. Alle orders die niet zijn uitgeleverd zijn vandaag opnieuw verwerkt waardoor levering nu alsnog goed zou moeten gaan. Je krijgt de spullen dan ook binnen enkele dagen thuis bezorgd. 

Reputatie 1

@Noordzee nee, heb nog niets gehoord, maar denk dat ik gewoon maar even afwacht…

 

Reputatie 1

@Noordzee nee helaas, nog niets gehoord.
Nu heb ik zelf ook een webshop. Alles gaat altijd goed - maar als het onverhoopt NIET goed gaat, dan is het ‘chefsache’ en blijf ik op de zaak totdat het 100% opgelost is.
Valt mij op dat KPN daar wat nonchalanter instaat… 3 januari is vandaag 2 weken geleden (!)

 

Reputatie 7
Badge +28

@geert van het hout

Als je morgen nog steeds niet hoort? : 

Zou je dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Is alleen zichtbaar voor jou en een KPN-moderator. 

 

Reputatie 7
Badge +28

@geert van het hout 

Heb je de levering nu wel ontvangen? 

 

Reputatie 1

@Noordzee nee :-)

 

Heb gelukkig geen haast, oude ontvanger werkt nog wel maar ik erger me aan de traagheid en bevriezen van beeld. Elke week verwijder/installer ik de software opnieuw, maar dat helpt maar paar dagen...

Reputatie 7
Badge +28

Ik ga er vanuit dat het KPN Forum profiel volledig is gevuld. Dan kan @Marcia_  het voor jou nog nakijken.  

Reputatie 1

@Noordzee heb ik idd gedaan (gisteren/eergisteren?) maar nog geen reachtie

Reputatie 7
Badge +28

Er waren problemen met leveringen, maar deze week zou alles geleverd worden. Maar als Marcia weer werkt, gaat ze vast jouw zending even checken.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @geert van het hout, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik zie dat ‘ie 5 januari geleverd zou moeten zijn, maar ik krijg geen track en trace code. Lijkt dus helaas toch niet goed te gaan. Ik zou je willen verzoeken om nog eens te proberen via onze website om te ruilen, zodra de storing die we momenteel op de website hebben verholpen is. Mocht het niet lukken, bijvoorbeeld omdat de website denkt dat je dit al eens gedaan hebt, laat het me dan even weten. Ik kan dan op een andere manier een omruil in werking zetten, maar dat kan wat langer duren, vandaar het advies om het zelf eerst nog eens te proberen. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 1

@Marcia_ 
Ik heb geen GSM. En ik hoef er ook geen. Wat dan wel opmerkelijk is dat ik op de KPN omruilpagina een 06-nummer in MOET invullen, om verder te gaan met het bestellen. ‘Leugentje om bestwil...’ maar eigenlijk hou ik daar niet van.
Kan dat niet anders?

Reputatie 7
Badge +30

Begrijpelijk! We vragen een 06-nummer, omdat we een sms sturen zodra de ontvanger bij het PostNL punt ligt. Wij hebben zelf de mogelijkheid om in het systeem een vast telefoonnummer in te voeren, een bereikbaarheidsnummer voor als er iets aan de hand is met de bestelling. Ik zou dat eens proberen anders. Ik weet niet helemaal zeker of dat kan trouwens. Ik ga je signaal in ieder geval intern doorgeven, bedankt daarvoor! Mocht ik nu nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Reputatie 1

@Marcia_ 
Nee, jammergenoeg wordt een nummer van een vaste lijn niet geaccepteerd.
Naja, ik track and trace inloggen en er staat dat ik ook eem mail krijg. 
Dus dan zie ik het wel, hoop ik.
(is ook geen wereldprobleem, maar als ondernemer streef ik perfectie na. Vandaar!

mvrgr geertvandijk

Oproep: kan degene die het GSM-nummer 06-12345678 heeft, een melding aub aan mij doorgeven ?

Reputatie 1

@Marcia_ 

 

heb 2x een omruil aangevraagd.
Order 4336654 en op uw verzoek daarna nog een keer: order 4373977 (op 21 januari)

:-)

En er NIETS meer van gehoord. Als ik track and trace bekijk is het ook nooit verzonden…

Eigenlijk zou ik de uren die IK erin gestopt heb ondertussen ook wel willen declareren….

mvrgr
Geert van Dijk



 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @geert van het hout, wat gek! Ik zie in mijn track en trace dat het pakket sinds maandag bij Supermarkt Valburg ligt. Daar kan je 'm dus morgen ophalen. Neem je huidige ontvanger mee om die weer in te leveren. 

Reputatie 1

Hallo @Marcia_ !

Het goede nieuws: heb vanmorgen de ontvanger opgehaald bij het pick-up point.

Dat was nog lastig genoeg want OMDAT ik geen melding voor afhalen heb gekregen heb ik dus OOK geen nummer op basis waarvan ik het pakket zou kunnen claimen… stond dus met de bek vol tanden daar… Gelukkig ken ik die man en deed hij niet moeilijk omdat hij mij geloofde.

Maar kunt u voor de gein eens kijken op de track-and-trace met mijn ordernr etc?
Staat BIJ MIJ nog steeds aangegeven dat het ONvindbaar is…

Vraag: is het een idee om die website nu maar eens uit de lucht te halen?

Vraag 2: ik heb nog een TV ontvanger.

Die wil ik ook omruilen indien de nieuwe ontvanger mij aanstaat.
Is er een methode waarop het wél in 1x goed kan gaan als je geen GSM hebt?

​​​​​
 


 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Marcia_ !

Het goede nieuws: heb vanmorgen de ontvanger opgehaald bij het pick-up point.

Dat was nog lastig genoeg want OMDAT ik geen melding voor afhalen heb gekregen heb ik dus OOK geen nummer op basis waarvan ik het pakket zou kunnen claimen… stond dus met de bek vol tanden daar… Gelukkig ken ik die man en deed hij niet moeilijk omdat hij mij geloofde.
 

Fijn dat het in ieder geval gelukt is!  :-)

 


Maar kunt u voor de gein eens kijken op de track-and-trace met mijn ordernr etc?
Staat BIJ MIJ nog steeds aangegeven dat het ONvindbaar is…

Ik kan hem ook niet terugvinden. Mocht hij nog weer opduiken, zal hij gewoon geretourneerd worden naar ons. Jij zult hier verder geen hinder van ondervinden.

 

Vraag 2: ik heb nog een TV ontvanger.

Die wil ik ook omruilen indien de nieuwe ontvanger mij aanstaat.
Is er een methode waarop het wél in 1x goed kan gaan als je geen GSM hebt?​​​
 

Laat mij even weten wanneer dit het geval is. Dan probeer ik er een voor je te bestellen.