Beantwoord

Waar is het familievoordeel en max 20 GB in plaats van 50GB voor € 0,50 duurder?

  • 12 October 2019
  • 2 reacties
  • 270 keer bekeken

Hallo, na een tijdje puzzelen wilde ik mijn abonnement verlengen naar 50 GB per maand. Ik zie dat dat nu maximaal 20 GB is en ook nog voor €0,50 duurder, ook zie ik het familie voordeel niet meer staan. Onbeperkt GB is geen optie omdat ik alles in 1 heb van Ziggo heb en ik niet ga overstappen omdat jullie geen CI+ hebben.
Is er nog een andere mogelijkheid of is het tijd geworden om KPN de rug toe te keren na 25 jaar.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 16 October 2019, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Tja, ik had KPN al gewaarschuwd dat dat nieuwe "gehussel" nog weleens wat klanten zou kunnen gaan kosten. Zie bijvoorbeeld dit bericht, dit bericht en, misschien voor jou nog wel het meest van toepassing, dit bericht.
Reputatie 7
Badge +25

Hoi Dawvie, welkom hier. We hebben in dat geval inderdaad een maximale bundel van 20GB. Indien er meerdere mobiele abonnementen op het adres aanwezig zijn kunnen er wel MB's gedeeld worden, maar qua abonnementsvorm is die 20GB de max als er geen internetdiensten zijn.

Familievoordeel bestaal al jaren niet meer trouwens (afgezien van wat oude abonnementen die het nog hadden).