Beantwoord

Waar kan ik een klacht indienen over onterechte kosten

  • 26 November 2019
  • 11 reacties
  • 557 keer bekeken

waar kan ik een klacht indienen????????????????????

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 December 2019, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @mondi

Vertel ons eerst eens wat er aan de hand is, anders kunnen we je niet verder helpen. Mochten we je niet verder kunnen helpen, dan kun je op de onderstaande link een klacht indienen:

 

Klacht indienen

ik heb meer dan 10 dagen geleden gevraagd voor een oplossing.

ik zou 17 uur en 19 minuten met mijn mobile naar de tandarts gebeld hebben kosten 179,--

krijg als antwoord eerst faktuur afwachten dan een bezwaar indienen.

 

Reputatie 7
Badge +22

ik heb meer dan 10 dagen geleden gevraagd voor een oplossing.

ik zou 17 uur en 19 minuten met mijn mobile naar de tandarts gebeld hebben kosten 179,--

krijg als antwoord eerst faktuur afwachten dan een bezwaar indienen.

 

Dat is geen fijn bedrag, maar heb je eens bij MijnKPN gekeken bij belgeschiedenis? Of is die online nog niet in te zien?

die hebben mij dat gestuurd

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @mondi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk nooit fijn als je een melding krijgt of erachter komt dat er opeens extra kosten zijn gemaakt. Echter worden de kosten van de maand november pas op de factuur van december uitgelicht. Indien het om november gaat, kan ik een beetje nagaan hoe het zit, maar ik kan niet op voorhand toezeggingen doen of een vergoeding indienen.

Een klacht kan je online aan ons doorgeven, ik kan hem ook voor je indienen. Maar dan heb ik wel een verwachte of gewenste oplossing nodig, waarom je de klacht indient. Verder heb ik dan ook gegevens nodig, zoals naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer.

Ik hoor graag van je of ik een klacht voor je moet indienen of dat je dit online gaat regelen.

Reputatie 7
Badge +21

@mondi, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je jouw probleem via een klacht hebt doorgegeven en je mij hier verder niet meer bij nodig hebt?

Reputatie 7
Badge +21

Via een privébericht hebben we contact gehad, en als het goed is belt een collega je vanmiddag hierover!

bedankt voor alle moeite er heeft niemand zich gemeld.

het probleem is nog steeds niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

@mondi, ik zie in de notities dat er op 9 december rond 13.00 contact is geweest en dat mijn collega de kosten heeft gecorrigeerd. Je hebt hier ook een e-mail over gehad:
Via deze email bevestigen wij de gemaakte afspraak dat de kosten voor bellen buiten bundel van uw laatste factuur worden gecorrigeerd. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een bedrag van € …. op uw rekening.

Hiermee is het probleem met de extra kosten volgens mij opgelost. De factuur dien je, nadat je deze kosten hebt ontvangen van ons, wel te betalen.

Gaat het in dit geval nu nog om de vaste telefonie die niet werkt? Zou je in dat geval het telefoon toestel eens van het stroom willen afhalen en indien het kan de handsets willen voorzien van nieuwe batterijen? Ik heb in ieder geval vanuit ons een synchronisatie met het nummer gedaan, om te kijken of dit helpt. Ik hoor graag van je!

Waar kan nik een klacht indienen?

 

KPN doet er wel wat aan om die mogelijkheid niet of moeilijk vindbaar te maken

Waar kan nik een klacht indienen?

 

KPN doet er wel wat aan om die mogelijkheid niet of moeilijk vindbaar te maken

@BF21 

Er staat in dit topic de nodige linkjes naar het klachtenformulier.

Hier nog 1: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

Â