Beantwoord

Waar kan ik het contacttelefoonnummer vinden?

  • 7 April 2020
  • 16 reacties
  • 179 keer bekeken

KPN jullie zouden jullie telefoonnummer gewoon bij openen van de app zichtbaar moeten maken! Het is schandalig dat je een uur moet zoeken als klant om jullie nummer te achterhalen. Als provider horen jullie klantvriendelijk te werk te gaan! Echt waardeloos zo!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 April 2020, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Inderdaad het telefoonnummer zit goed verstopt op de website, heb ik ook nog steeds moeite mee.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RdWit, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden hierover bent! Is het inmiddels gelukt om contact met ons te leggen? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 

Via kpn.com/service is het zo gevonden.

@JanD , inmiddels weet je het toch wel uit je hoofd?

Reputatie 7
Badge +28

@RdWit heeft wel een punt. Ik weet het nummer uit mijn hoofd, maar het is op de website vrijwel onvindbaar. 

Contact opnemen via de telefoon wordt ontmoedigd. Daar zit vast een idee achter. Ik zie dat tegenwoordig wel vaker bij grote organisaties. 

Eigenlijk hoort het nummer pontificaal zichtbaar te zijn op de homepagina. 

Edit: 

@PeterG 

Ook via jouw link is het telefoonnummer niet direct zichtbaar. Je moet je eerst door allerlei pagina's heen worstelen.  

Ook via jouw link is het telefoonnummer niet direct zichtbaar. Je moet je eerst door allerlei pagina's heen worstelen.  

@Noordzee. Hùh. Geen idee wat je doet maar als je die pagina eenmaal hebt is het v.a. elk plaatje 3 muisklikken.
plaatje klikken, Onderaan op “ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben”. Via 'bekijk ons nummer’ onder Regel het telefonisch zichtbaar maken en je hebt 't nummer.

Reputatie 7
Badge +28

Dus dan nog drie muisklikken. Ik vind dat niet echt klantvriendelijk. 

 

We kunnen het en masse in onze onderschriften gaan vermelden?

Badge +19

Maar waarom zou je bellen met de klantenservice anno 2020. Er zijn veel betere opties.

De chat, @Joep1965 ? Ook die is heel lastig te vinden.

Reputatie 7
Badge +28

Eigenlijk is alleen het forum makkelijk vindbaar. Helemaal rechtsonderin (in het zwarte vlak) op de homepagina is een directe link, maar één klik en zo hoort het.  

Iedereen naar het forum ! :sunglasses:

 

Via kpn.com/service is het zo gevonden.

@JanD, inmiddels weet je het toch wel uit je hoofd?

Hallo @PeterG , dat weet ik niet, want ik ben Telfort-klant en moet dus TFT bellen bij problemen, die ik echter zelden of nooit heb of ik kan ze meestal zelf oplossen.

Maar het feit blijft dat het helpdesknummer zeer lastig te vinden is.

Bij Telfort is het nummer ook lastig te vinden.

Bij Telfort is het begrijpelijk dat je een andere ingang wilt. Het klanten”service” nummer kost gewoon € 0,14 per minuut.

Die van KPN is gratis. Ook voor niet-klanten.

Bij Telfort is het nummer ook lastig te vinden.

Bij Telfort is het begrijpelijk dat je een andere ingang wilt. Het klanten”service” nummer kost gewoon € 0,14 per minuut.

Die van KPN is gratis. Ook voor niet-klanten.

Hallo @PeterG , nee hoor, nummer staat gewoon op mijn installatiehandleiding.

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik had dit een hele tijd geleden al aangekaart hier, maar het werd gewoon weggewuifd.
Normaal doe ik geen zaken met websites die geen telefoonnummer op hun site hebben staan, meestal is dat een onbetrouwbare site, ook sites waar je alles moet afzoeken om een telefoonnummer komt erg onbetrouwbaar over.
Nu wist ik dat de KPN wel betrouwbaar was, maar anders had ik nooit met hun in zee gegaan.
Dus ben ik het met iedereen hier eens, zet dat telefoonnummer duidelijk op de site, het geeft geen vertrouwen zo.

zet dat telefoonnummer duidelijk op de site, het geeft geen vertrouwen zo.

Aangezien op dit moment de tel. bezetting veel minder is lijkt mij dat nu ff niet verstandig.

Een medewerker via forum, chat, twitter of facebook kan meer klanten tegelijk doen. Dat is ook efficiënter.

Ik heb ‘t inmiddels op mijn site onder het kopje KPN in de rechterkolom. Bij mouse over wordt het zichtbaar. Zie “bellen met kpn”.

Reputatie 7
Badge +30

Een van de redenen dat we het niet prominent op de voorpagina hebben staan, is dat we toch ook een beroep willen doen op de zelfredzaamheid van klanten. Op het moment dat je op onze website terecht komt, is dat vaak omdat je óf iets wilt bestellen óf een probleem hebt. Als je iets wilt bestellen, kan dat online. Je krijgt op een gegeven moment ook een chat aangeboden als je hulp nodig hebt. Als je een probleem hebt, kan je via onze website doorklikken naar waar jouw probleem over gaat. Vaak kom je dan bij online servicetools o.i.d. Op het moment dat het niet lukt, krijg je alsnog altijd een telefoonnummer aangeboden. 

 

Zoals hierboven aangegeven wordt kan je inderdaad ook altijd contact met ons opnemen via het forum of sociale media. 

 

@RdWit ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je inmiddels contact met ons gehad hebt.