Beantwoord

Waar vind ik uit op welk account een 06 nummer is gekoppeld?

  • 19 September 2021
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Introductie

Er zijn 2 logins op mijn.kpn.nl; 1 is voor het zakelijke abonnement van mijn vader, 1 is voor het abonnement op mijn ouderlijk huis (prive). Mijn vader is recent overleden - en we willen het 06 nummer dat hij had voorlopig in stand houden. We weten vrij zeker dat dit via kpn loopt.

Het 06 nummer van mijn vader kan ik niet terugvinden - niet op het prive abonnement en ook niet op het zakelijk abonnement.

Vraag

Hoe kom ik erachter waar het 06 nummer van mijn vader is ondergebracht (bij welk abonnement)?

Edit: aanvullende vraag; is er een manier om op basis van rekening nummer producten op te vragen?

Admin: topic naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door Stefan2030 19 September 2021, 11:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kijk eerst eens naar de betalingen op de bankrekening. Zoek alle betalingen naar KPN van de afgelopen paar maanden. En probeer de betalingen te koppelen aan de abonnementen. Het abonnementnummer en/of klantnummer staat in de omschrijving bij de betaling.

Ik ga er vanuit dat je toegang hebt tot de bankrekening? 

Als je het abonnementsnummer te pakken hebt, dan kun je het daarmee koppelen in MijnKPN denk ik.

Dank je wel. Op dit moment is de zakelijke rekening geblokkeerd ivm afhandeling notaris. Maar heb zojuist (dacht dat ze dicht waren op Zondag) iemand van support gesproken. Die heeft me geholpen (en ook nagekeken of er nog andere klantnummers bekend zijn onder zijn zakelijk adres) - ik heb het product toegevoegd in mijn.kpn.com.

 

Mocht iemand deze thread vinden en op zoek zijn naar informatie bij overlijden; er is een nabestaandendesk welke je support kan bieden. Zie https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden.htm, open ma/vr 8:00 - 20:00, za  08:00 - 17:00, zo gesloten. Directe nummer:0800-0201555

 

zo gesloten.

Maar dus tóch vandaag gesproken!

Vind het eigenlijk ook van de zotte dat een Servicedesk Nabestaanden op zondag gesloten zou zijn. Het is al stressvol genoeg! ( @Jose_ ? )

Gecondoleerd met je vader, Stefan. Sterkte in deze tijd.

Reputatie 7
Badge +10

Fijn dat je inmiddels in contact bent met Nabestaandendesk, @Stefan2030. Zij kunnen jou hier inderdaad het beste bij helpen. Heel veel sterkte de komende tijd!

Reputatie 7
Badge +10

zo gesloten.

Maar dus tóch vandaag gesproken!

Vind het eigenlijk ook van de zotte dat een Servicedesk Nabestaanden op zondag gesloten zou zijn. Het is al stressvol genoeg! ( @Jose_ ? )

Gecondoleerd met je vader, Stefan. Sterkte in deze tijd.


Ik snap je punt @PeterG. Echter, bijvoorbeeld banken en verzekeringsmaatschappijen zijn over het algemeen ook op zondag gesloten. Volgens mij hebben we op de overige dagen (ma t/m za) vrij ruime openingstijden zodat klanten Nabestaandendesk wel kunnen bereiken.

Bedankt allen voor de vriendelijke woorden en de support🤗

 

Heb Maandag met de nabestaanden desk gebeld. Deze hebben fantastisch geholpen - het was een fijne ervaring - met goed advies en ze hebben de zaken gelijk geregeld. 

Reageer