Beantwoord

waarom €0,01 pinnen

  • 30 March 2020
  • 2 reacties
  • 296 keer bekeken

Ik begrijp niet waarom ik € 0,01 moet pinnen ter verificatie van mijn iban nummer. Ik moet toch ook het bedrag van mijn bestelling pinnen? Waarom kan dat niet dienen ter verificatie?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 April 2020, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JeanitaV, gaat deze vragen over het pinnen aan de deur bij de bezorging van je toestel? Dit is een standaard verificatie die alleen kan worden uitgevoerd vanaf het IBAN dat bij ons opgegeven is voor de automatische incasso.

Uit je verhaal maak ik op dat je bij het bestellen ook een eenmalig bedrag direct hebt betaald, niet bij elke bestelling is dat zo en daarnaast kan die betaling ook via een ander rekeningnummer worden gedaan. Vandaar dat we standaard €0,01 laten pinnen bij de aflevering :slight_smile:

Ik hoop dat het nu duidelijk is, zo nee dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!